Ga naar inhoud

Sleutel en ontmoetingsdag 29 september 2018 in Delft


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Was weer een gezellige dag, met ruim 30 bezoekers, 80 hamburgers, kroketten of frikadellen met of zonder sauzen, sinas, cola en liters koffie :schater:

 

Er zijn vorkpoten weer nieuw gemaakt en gevuld, remschijven vervangen, een ruitje geplaatst en claxons gemonteerd. Ook nog wat motoren gesynchroniseerd, motors gekeken en veel (bij)gekletst.

Volgend jaar 9 maart gaan we weer op herhaling! Zet het alvast maar in de agenda.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was best fris bij vertrek maar bij Cromvoirt was dat wel reden om even te stoppen voor een leuk plaatje.

post-3441-0-01398700-1538248423_thumb.jpg

 

Een groot deel binnendoor op de heenweg en in Nederland kom je dan toch vrij snel bij een pontje uit.

post-3441-0-66397900-1538248385_thumb.jpg

 

Als je er dan bent dan is het hoog tijd voor koffie.

post-3441-0-25592500-1538248377_thumb.jpg

 

De gele zijn niet heel veel voorkomend en dan heb je er ineens 2 gezamenlijk op bezoek.

post-3441-0-94888600-1538248368_thumb.jpg

 

En hoewel de sleuteldag meer een gezellig samenkomen is geworden wordt er toch iedere keer wel weer gesleuteld.

Synchroniseren is eigenlijk wel een standaard klusje.

post-3441-0-42570700-1538248361_thumb.jpg

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ziet dit er onwijs gezellig uit! Voor mij was het vandaag hard sleutelen aan mijn oude Saab, anders was ik er zeker bij geweest. Ik houd in de gaten wanneer de volgende editie is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wat foto's Bazz .

mijn vervanger is op vakantie, anders had ik de ochtend kunnen meepakken.. :(

 

bedankt voor de fotootjes

 

 

Timelapse video van vanmiddag.

bedankt Bert, leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank,

 

Is een opleidings "school"voor de bouw.

Speelt onze oud voorzitter directeur en had het niet druk genoeg dus doet dat ook nog even in Leiden erbij. :schater: .

 

Nu moet hij nog tijd creëren om met de caravan of camper weg te gaan. :745:

 

Gr Nico

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...