Ga naar inhoud

wo 24-10 vanaf 11:00 Forum upgrade naar Versie V4


frank_b
 Delen

Aanbevolen berichten

Nee niet overheen gekeken, dit zijn schaalbare versies.

Er is dus geen mobile versie meer, dit forum moet nu op alle apparaten leesbaar zijn, alles gaat dan 'schalen' naar het formaat van het apparaat waar het opgelezen wordt.

Dat zou goed moeten werken, test het maar eens.

Daarnaast werkt Tapatalk ook (mocht je dat willen gebruiken, ik heb de nieuwste versie er ook ingeschoten voor Tapatalk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er strak uit, alleen die multiquote en quote knop zijn naar mijn mening erg aanwezig.

Voorheen aan de rechterkant uitgelijnd?

aangepast door RoelH
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het nieuwe forum nog niet gezien want ik kom eigenlijk altijd via Tapatalk ...
Ik weet na tig jaar zelf fora en websites bouwen, hosten en beheren heel goed hoeveel werk het allemaal is dus: kudos !
Pet af voor al dit goede werk !

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Cock zei:

Weet niet of ik hiermee overweg kan ,miss effe wennen .

Ik als gediagnosticeerd autist heb het vertrouwen dat het wel went dus jij zal ook vast wel wennen :coolsmiley:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Ray zei:

Ik als gediagnosticeerd autist heb het vertrouwen dat het wel went dus jij zal ook vast wel wennen :coolsmiley:

het is kleurrijk geworden en heb geen bril meer nodig ,maar mis de knop nieuwe berichten en het overzicht wat daarbij zat ,zo bekeek ik het forum nu scrol ik me gek en ben het overzicht kwijt.

Dat neemt niet weg dat ik waardering heb voor de inzet die men heeft om het allemaal mooier te maken ,daar zit veel tijd en liefde in.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

we veranderen niet omdat het zo leuk is iedereen weer te laten wennen, maar omdat het noodzakelijk is!
en uiteindelijk wen je hier ook wel weer aan.

Nieuwe berichten staat er nog steeds op nagenoeg dezelfde plek, alleen heet het nu 'ongelezen inhoud' ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Bazz zei:

we veranderen niet omdat het zo leuk is iedereen weer te laten wennen, maar omdat het noodzakelijk is!
en uiteindelijk wen je hier ook wel weer aan.

Nieuwe berichten staat er nog steeds op nagenoeg dezelfde plek, alleen heet het nu 'ongelezen inhoud' ?

alleen eenmaal gelezen is het weg ,voorheen bleef er een overzicht staan van alle actuele topics en was het topic wat nog niet gelezen was vetgedrukt

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...