Ga naar inhoud

Gear indicator op VFR 800 FI uit 2000


 Delen

Aanbevolen berichten

Beste mede VFR liefhebbers,

 

Afgelopen week heb ik via AliExpress een gear indicator binnen gekregen die volgens de beschrijving geschikt zou moeten zijn voor mij VFR 800 FI uit 2000.

 

Het gaat om de volgende indicator:

https://nl.aliexpress.com/item/SMOK-Voor-Honda-CB500X-VFR-800-CB1000R-CB400SF-CBR650F-CB650F-Motorfiets-1-6-Niveau-Ecu-Plug/32846318295.html

 

Volgens de beschrijving zou dit een plug en play systeem moeten zijn waarbij de indicator wordt aangesloten op de vierkante diagnosestekker.

Ik kan deze stekker echter nergens vinden, het lijkt erop dat dit model VFR geen diagnosestekker heeft, kan dit kloppen? En zo ja, is er een andere manier om de indicator aan te sluiten?

 

Ik kan me voorstellen dat de gear indicator een plus en massa aansluiting nodig heeft, en daarnaast de signalen van het motortoerental en de rijsnelheid om de gekozen versnelling te kunnen bepalen. Het kastje heeft echter maar 3 draden??

Is er iemand die al eerder deze indicator heeft aangesloten op zijn of haar VFR 800 FI en zo ja, hoe? Of zie ik de diagnosestekker over het hoofd?

 

Alvast bedankt!

 

Grts Remco

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...