Ga naar inhoud

Fouten of iets niet goed in de nieuwe versie?


frank_b
 Delen

Aanbevolen berichten

Plaats hier onder je opmerkingen over dingen die niet goed gegaan zijn in de nieuwe versie:

 

Dat dit topic maar leegt blijft. ^_^

Nog open

Opgelost

In onderzoek

niet meer mogelijk :( 

 

Is open ik ga hier de punten bij houden:

bijlagen niet verwijderbaar:  -> klopt gaan we ook niet toestaan ivm kapotte postings, meer ruimte nodig wordt lid :)

editor: alinea ipv enter:  aangepast

dubbelposts: zou opgelost moeten zijn

modereer item om een slotje op een eigen topic te doen:  opgelost :) 

Op telefoon geen pijltjes omhoog bij standaard tips skin: Klopt ga ticket inschieten:  Antwoord zit inderdaad niet op de standaard skin, kun je wel programmeren zie custom skin.

 quote staat de naam van de quotee in donker grijs Alleen VFROC rode skin: opgelost

mis de filter "gewijzigde topics sinds laatste bezoek"  Helaas verwijderd uit deze versie. (antwoord IPS)

Onderaan die pagina krijg je dan een knop voor meer postings. Die knop staat er altijd, ook al zijn er niet meer postings om te bekijken. 

kan je evt de volgorde van de smiley's omdraaien?  opgelost

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knoppie is weg ?

Maar dat is een goede, die gooi ik in de groep. Verwijderen knop is aan/uitzetbaar door mij, kreeg waarschuwing dat er dan dode links in topics kunnen komen wanneer je dit aanzet. (plaatje weg)

Even overleggen of we dit willen. Denk het wel maar ik gooi het maar in de interne groep.

Ondertussen plaatjes voor leden opgehoogd van 120 Mb naar 200 Mb dan kun je weer posten :) 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's mooi Frank, nu kan ik weer massa's mormels fotograferen ^_^

Was ook van plan alleen de oudere foto's weg te mikken, wordt ander een kale boel

 

edit: héé zo'n thanks-fruitschaal op 1 poot is ook wel aardig als reactie :)

aangepast door Hansjehonda
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een proef- ? geworden

'inloggen onthouden' kom ik terug op ingestelde startpagina 'Activiteiten' dan krijg ik eerst

inlog.jpg.23a95bdb18dfa33cb54507cb3657bd61.jpg

klik ik op "Activiteiten' dan doet ie het wel :)

Schoonheidsfoutje, geen ramp

(handig dat plaatjes slepen, doe d'r nog maar wat embeetjes bij)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik op de telefoon via een browser naar het forum ga en ik maak daar een snelkoppeling van op het startscherm. dan komt hij automatisch met tapatalk dit was bij de oude site niet zo. Ik heb de app niet op mijn telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, crossrunner zei:

Als ik op de telefoon via een browser naar het forum ga en ik maak daar een snelkoppeling van op het startscherm. dan komt hij automatisch met tapatalk dit was bij de oude site niet zo. Ik heb de app niet op mijn telefoon.

Kun je dit niet wegklikken met een kruisje? 

Dat zijn smartbanners volgens mij en dan kan ik niet uitzetten ? Ja wel wanneer we lid worden van Tapatalk en 5$ p/m betalen. Ze maken op deze manier reclame voor zichzelf.

Maar we hebben best veel gebruikers die Tapatalk gebruiken dus willen we dit eigenlijk ook niet afsluiten.

Maar je zou een smartbanner moeten kunnen sluiten en dan behoort hij niet meer te komen en kun je de favoriet opslaan.  

Laat even weten of het lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, frank_b zei:

Lukt me niet, wat doe je precies? Ik mis wss een stap

Nog maar es uit- en ingelogd. (inloggegevens onthouden en adblocker uit) Ik kom dan keurig op de Home(pagina).

Verlaat ik het forum en kom ik weer terug dan kom ik op pagina Home > zoeken tabje Activiteit. Plus Foutcode 2S106/1.

Klik ik op tabje Activiteit dan is de foutcode weg en kom ik op Home > Activiteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je komt standaard op een activiteiten stream uit, dat klopt.  Dat zou volgens mij de activiteit van het laatste uur moeten zijn. 

Iets gaat daar dan niet lekker, bij mij werkt het wel.  De code is dat de pagina niet bestaat.  (kortom ik kan je fout niet naspelen, ik probeer mijn testaccount wel even )

Misschien werkt het pas goed wanneer je meer dan een uur online geweest bent?  niet zeker.

Al die streams worden automatisch bijgehouden, je kunt er ook zelf een aantal maken mocht je willen, ik heb er eentje gemaakt over alle activiteit van de laatste 14 dagen gelezen en ongelezen.

Het is nog even wennen de nieuwe opzet, dat merk ik zelf ook 

aangepast door frank_b
testaccount test doen
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...