Ga naar inhoud

Fouten of iets niet goed in de nieuwe versie?


frank_b
 Delen

Aanbevolen berichten

Dat uurtje forummen gaat wel lukken met het alleraardigst spelletje voor regenachtige zondagmiddag - aan te bevelen, je komt de mafste foto's tegen :oops:

Ga zelf ook nog es pielen :whistle:

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, frank_b zei:

Kun je dit niet wegklikken met een kruisje? 

Dat zijn smartbanners volgens mij en dan kan ik niet uitzetten ? Ja wel wanneer we lid worden van Tapatalk en 5$ p/m betalen. Ze maken op deze manier reclame voor zichzelf.

Maar we hebben best veel gebruikers die Tapatalk gebruiken dus willen we dit eigenlijk ook niet afsluiten.

Maar je zou een smartbanner moeten kunnen sluiten en dan behoort hij niet meer te komen en kun je de favoriet opslaan.  

Laat even weten of het lukt.

Ik heb de cache leeggegooid en de telefoon opnieuw opgestart. Ik echter tapatalk krijgen. Bij de oude kreeg ik popup om de app te downloaden en die kon ik wegklikken.

 

 

Screenshot_20181024-192633_Chrome.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm dat is apart ik het een iPhone en daar doet hij dat niet op deze manier.

Maar ik zie een cursor, wanneer je daar Vfroc neerzet en toevoegen klikt gaat het dan goed?

Met Annuleren slaat hij natuurlijk niets op. Ik ga nog eens settings grutten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik tapatalk weghaal en vfroc neerzet krijg ik een tapatalk logo met als tekst vfroc. De enige browser waar ik geen tapatalk krijg is firefox.

Wel bij samsung en chrome

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vervelend dingetje in de editor, als je enter klikt dan maakt hij er een alinea van dus voor een ormale opvolgende regen moet je shift + enter gebruiken. Niet erg handig maar die lege regels tussendoor vind ik ook niets.

Kan dat aangepast worden of moet ik daar mee leren leven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelpost zou niet meer moeten kunnen, dwz hij voegt automatisch samen en er zit een floodcontrol op, we gaan het merken.

Edittor en modereer item voor eigen topic duik zet ik op de lijjst. wordt vervolgt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de oude versie werd je, door in een topic onderaan op 'volgende' (pagina) te klikken, gelijk weer terug naar bovenaan het topic gebracht. Scheelde een hoop scrollen, vooral op de mobiel erg handig. Klopt het dat in deze versie deze functie niet zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...