Ga naar inhoud

Fouten of iets niet goed in de nieuwe versie?


frank_b
 Delen

Aanbevolen berichten

Bedankt voor het navragen Frank!

 

Wel jammer dat het er niet standaard in zit, in de desktop versie zag ik gisteren namelijk ineens dat daar onderaan wel een knop zit om naar ongelezen inhoud te gaan. En die knop is (iig voor mij) de reden om op de mobiel naar de bovenkant van de pagina te willen gaan. Zou de website dit voor de mobiele versie dan ook niet moeten laten zien? De software past de website toch automatisch aan voor mobiel gebruik?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt dit was het antwoord:

That's correct, in version 4 there is no "back to top" button. This can be added as a customization to the Theme, however.

 

Ik kan proberen er een keertje in te duiken maar dat komt dan laag op het lijstje, eerst andere dingen.

 

Klopt de software past aan naar mobiel, maar houdt ook rekening met de grote van het scherm.

Op een desktop zie je bv aan de zijkant bij de startpagina een aantal widgets die zie je ook niet op de mobiel. Hij blijft berekenen wat hij kwijt kan en laat dingen weg die niet belangrijk zijn op dat moment.

Blijkbaar viel dat knopje daar ook onder. 

Maar ik hou het in het achterhoofd. 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-10-2018 om 00:16, Johan zei:

Ik zie geen modereer item om een slotje op een eigen topic te doen

opgelost

Op 27-10-2018 om 10:07, Ray zei:

In een quote staat de naam van de quotee in donker grijs in een donker rood vlak. Om het te lezen moet ik het scherm kantelen of met de mouse over wachten op de pop up.

Daar zou wel een ander kleurtje voor gebruikt kunnen worden.

opgelost

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-10-2018 om 22:37, knalselder zei:

Blijkbaar geldt de themakeuze voor alle toestellen ineens. IPS is veruit het beste op mijn telefoon, maar daar hang iik dan ook aan vast op de laptop. Tenzij ik het steeds weer aanpas.

 

Nog nagevraagd bij IPS, helaas dus:

This would not be possible. The theme selection is user based, not device based. As mentioned by my colleague, due to the responsiveness capability of a theme, the object is to only need one theme for any device for a user.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grom-grom... grrr :knup:

Ik mis de 'preview' en/of undo-knop

Zit ik me uren uit te sloven op 1 alleraardigst topic met poll...

Wil ik iets veranderen ratseflatst de hele zooi naar een zwart gat. :whistle:

Kopietjes achter de hand natuurlijk, alleen blijft die ene geheimzinnige stemmer (ikke, moi, me, ich) daar staan met nix ingevuld - Whahaa :~

Doet ie ut nou of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Preview is de knop helemaal recht in de tabbalk van je editor (icoontje van een papiertje met een vergrootglas).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Ray voor de tip.

En Cock voor het stemmen en testen - hij doet het :)

Alleen mijn eige stem is in het zwarte gat verdwenen - snif snif :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@AFS Motorparts Ik heb op jou account aangezet 1 melding per dag, kijk eens of dit nu beter is, anders gaan we verder zoeken.

 

Aan iedereen even een wat trager forum ik stel even alle foto's veilig, trekt wat veel verkeer en cpu ?

max uurtje last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telkens als ik op de shortcut (in m'n taakbalk) naar het forum klik,

ben ik ingelogd, maar verschijnt:

 

Sorry, er is een probleem

Pagina niet gevonden.

Foutcode: 2S106/1


Als ik dan op "Ongelezen berichten" klik,
kan ik gewoon verder navigeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe ziet je shortcut eruit? Is die nog van het oude forum er zijn een flink aantal paden veranderd. 

Dat wordt wel opgevangen, maar het kan zijn dat je even je shortcut moet weggooien en een nieuwe moet aanmaken.

 

Wanneer het dan nog is, moet ik even kijken hoe je shortcut eruit ziet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...