Ga naar inhoud

Fouten of iets niet goed in de nieuwe versie?


frank_b
 Delen

Aanbevolen berichten

Oeps, sorry alles zou weer in orde moeten zijn ?

 

Ik heb een copy van het forum gemaakt, maar blijkbaar liep de cache voor het forum in dezelfde directory daarom werden dingen gecached (tijdelijk opslag voor sneller tonen site) in de zelfde dir gezet.

Zou goed moeten zijn, ik onderzoek nog even verder.

 

Ik wil een werkende copy hebben zodat ik aanpassingen kan doen en die daar testen voordat is ze live zet.

Echter deze is wat vervelende dan de oude versie dat was copy / pasta hier gebeuren veel meer dingen met caching opslag enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, frank_b zei:

Hoe ziet je shortcut eruit? Is die nog van het oude forum er zijn een flink aantal paden veranderd. 

Dat wordt wel opgevangen, maar het kan zijn dat je even je shortcut moet weggooien en een nieuwe moet aanmaken.

 

Wanneer het dan nog is, moet ik even kijken hoe je shortcut eruit ziet. 

 

Was idd nog een oude shortcut => thnx ?

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, frank_b said:

hun standpunt is dat er genoeg filter mogelijkheden nu zijn om het zoekscherm in te richten zoals je wilt hebben.

Een mens is een gewoontedier hé.

Toch bedankt voor de moeite! ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

kan je evt de volgorde van de smiley's omdraaien?
nu moet je helemaal naar beneden scrollen om bij onze 'eigen' smileys te komen... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-10-2018 om 19:01, frank_b zei:

@AFS Motorparts Dat is apart, wat wil je 1 melding per topic per dag, ik kan kijken of ik hem kan overriden?

Ik krijg nog steeds meerdere meldingen per dag over enkele topics.
Bijvoorbeeld "het aankopen show-off topic" heb ik in 1 dag alweer 4 meldingen van. En zo zijn er nog wel een paar.....

En het posten lukt ook weer niet of nauwelijks (door traagheid).
Ik heb net een posting opnieuw moeten tikken omdat die niet geplaatst werd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaat het posten prima en loopt het forum lekker snel, geen internet storingen in de buurt toevallig ?

 

Edit: Zodra ik op posten klik, staat het bericht er.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier op zowel laptop en de telefoon (tegenwoordig gewoon via de browser) ook geen enkele traagheid.

Misschien een keer de cache legen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En we zijn nog weer sneller :yahoo:  (tenminste als alles goed werkt :scratchchin:)

 

Met onze host aan de technische sleutel geweest :) en we zijn de eerste klant die met Redis draait  (Het is voor beiden even aankijken)

Deze nieuwe versie van het forum ondersteund Redis    ( voor de liefhebber Wiki Redis )

 

In gewone taal, beter caching voor een snellere site. 

Wel leuk dat we een hoster hebben die mee denk, dit vonden ze wel leuk om samen te testen dan hebben ze weer iets wat ze aan kunnen bieden aan andere klanten :) 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, AFS Motorparts zei:

Ik krijg nog steeds meerdere meldingen per dag over enkele topics.
Bijvoorbeeld "het aankopen show-off topic" heb ik in 1 dag alweer 4 meldingen van. En zo zijn er nog wel een paar.....

En het posten lukt ook weer niet of nauwelijks (door traagheid).
Ik heb net een posting opnieuw moeten tikken omdat die niet geplaatst werd.

 

Traagheid kan eigenlijk niet van ons komen, die ene keer wel, maar alles moet als een zonnetje lopen. (monitoring enz enz staat aan, ziet er goed uit)

Voor je meldingen ga ik een ticket inschieten dat is echt niet goed.

18 uren geleden, Bazz zei:

kan je evt de volgorde van de smiley's omdraaien?
nu moet je helemaal naar beneden scrollen om bij onze 'eigen' smileys te komen... ;)

Zet hem erbij 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, AFS Motorparts zei:

Ik krijg nog steeds meerdere meldingen per dag over enkele topics.
Bijvoorbeeld "het aankopen show-off topic" heb ik in 1 dag alweer 4 meldingen van. En zo zijn er nog wel een paar.....
 

@AFS Motorparts   Kun je een voorbeeld geven van een topic wat je niet kan aanpassen en waar je meer meldingen van krijgt?

 

IPS en ik zijn met onderzoek bezig, dan kunnen we in de database kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, frank_b zei:

@AFS Motorparts   Kun je een voorbeeld geven van een topic wat je niet kan aanpassen en waar je meer meldingen van krijgt?

 

IPS en ik zijn met onderzoek bezig, dan kunnen we in de database kijken.

Ik geef toch een voorbeeld in mijn vraagstelling?
Of is dat niet genoeg?

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, frank_b zei:

 

Traagheid kan eigenlijk niet van ons komen, die ene keer wel, maar alles moet als een zonnetje lopen. (monitoring enz enz staat aan, ziet er goed uit)

 

Ik heb nog steeds dat reacties van mij niet geplaatst worden vanwege traagheid (503 melding).
Echter, het valt mij nu pas op dat dit mogelijk alleen bij multi-quotes gebeurt. Als ik i.p.v. multiquotes 2 aparte postings maak gaat het wel goed (al moet ik soms wel 2 maal op de plaatsing-knop drukken).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...