Ga naar inhoud

Fouten of iets niet goed in de nieuwe versie?


frank_b
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zal kijken of het support forum van Tapatalk en anders daar een melding inschieten

Op 1-11-2018 om 00:44, Bazz zei:

kan je evt de volgorde van de smiley's omdraaien?
nu moet je helemaal naar beneden scrollen om bij onze 'eigen' smileys te komen... ;)

opgelost

 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/3/2018 at 9:48 AM, frank_b said:

@AFS Motorparts

IPS heeft jou account onderzocht en alles werkt zoals het zo moeten werken. 

Je hebt inderdaad heel veel topics op volgens staan en berichtgeving per dag. Maar ze kunnen gewoon aanpassingen doen.

 

Wat niet werkt (en dat klopt dat zal iedereen hebben) is inderdaad alles selecteren, want dan gaan alleen de topics om die je bent gaan volgen in de nieuwe versie, de werking van de oude topics is anders dus die gaan dan inderdaad niet mee. Dat heb je goed geconstateerd.

Er zit dus niet anders op dan ze met de hand om te zetten.

Dat kan Stuk voor Stuk maar ook per pagina (zorg er wel voor dat op die pagina geen nieuwe topics staan maar dat zal alleen in het begin zijn.

Dat moet werken.

 

 

Als je weer eens hier in de buurt bent Frank, kom dan even binnenwaaien.
Ik kan ze wel 1 voor 1 veranderen, maar niet per pagina. Of ik doe het gewoon verkeerd, dat is ook goed mogelijk.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hallo Frank,

 

ik krijg continu meldingen op mijn email sinds ik mijn email adres heb aangepast. Ik wil alleen meldingen op de website krijgen.... maar kan dit niet wijzigen bij de meldingsinstellingen...dat bewuste item is vastgezet door de beheerder....?

aangepast door frank_b
verplaatst naar juiste topic
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Vraagje met betrekking op berichten die je stuurt ,deze staan in een berichten box ,maar ik krijg antwoord via email en komt dan niet altijd in de berichten box ,is dat omdat er dan geantwoord via een email en dus niet via het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke instellingen heb je geselecteerd bij je berichten?
Selecties daarin kunnen van invloed zijn op wat je uiteindelijk te zien krijgt.


Selecteer via “filter” alle gesprekken
9d818c91df714bee345bf7464ba6fe22.jpg

Kies “inbox” voor alle binnen gekomen berichten.
54eb87b91c9e4fd77d9b1ad714d8bf51.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je antwoord via email krijgt ligt dat aan de persoon die het antwoord geeft.

 

De instellingen van het forum staan zo:

Bij PB krijg je een meldingsmail (kun je je wel voor afmelden) of bericht in scherm, sowieso een nummer boven het envelopje bovenin.

 

Je kunt geen reply op dat bericht geven. Deze gaat naar het  no_reply adres en je krijgt direct daarna een antwoord:

 

-----

Beste VFROC Forumgebruiker,

U heeft een reply gegeven op een notificatie mail van het forum.
Deze wordt altijd verstuurd uit naam van het forum, echter komt deze mail daardoor dus ook niet aan bij de verzender.

Ga in het forum naar de PM's toe en geef daar antwoord, dan komt het bericht wel aan. 
Of wanneer het een Notificatie betreft, dan kunt u daar helemaal niet op reageren.

Met vriendelijke groet,
Frank
webmaster VFROC.

-----

 

Of je klikt op de knoppen in het mailbericht en je komt dan netjes in het forum in de berichteninbox.

 

Wanneer iemand dan nog een email naar je stuurt moet hij het mailadres van jou hebben.

Ons forum is AVG 'proof' in deze melding mail is jou adres niet te vinden. Dat schermen we af en beveiligen we, niet vindbaar voor derden.

 

Kortom wanneer mensen jou niet antwoorden in de PB maar via mail dan moet je ze zelf aanspreken waarom ze dat doen, want dat kan niet via de normale PB manier.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-12-2018 om 18:17, frank_b zei:

 

Wanneer iemand dan nog een email naar je stuurt moet hij het mailadres van jou hebben.

Ons forum is AVG 'proof' in deze melding mail is jou adres niet te vinden. Dat schermen we af en beveiligen we, niet vindbaar voor derden.

 

Kortom wanneer mensen jou niet antwoorden in de PB maar via mail dan moet je ze zelf aanspreken waarom ze dat doen, want dat kan niet via de normale PB manier.

 

 

behalve natuurlijk iemand van de ledenadministratie als het een PB betreft over het betalen van lidmaatschap?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt maar dat zijn functionele mails en die komen van de club zelf ivm administratie.

 

Leden onderling kunnen elkaars email adres niet achterhalen tenzij ze ze zelf geven in een PB. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...