Ga naar inhoud

Fouten of iets niet goed in de nieuwe versie?


frank_b
 Delen

Aanbevolen berichten

Bedoel je dat voor als er geen volgende pagina is?

Nooit geweten maar in deze versie zit een knop rechts onderaan om naar boven te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, frank_b zei:

regel 1

regel 2 

regel 3

 

Editor was vinkje: alinia of regel   die kan van de lijst af :) 


Bij sommige forumleden zie ik in de handtekeningen nog wel enorme afstanden tussen de regels staan. Wordt daar wel nog steeds alinea gebruikt ipv regelafstand? Of was dit altijd al zo en valt het me nu pas op? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Ray zei:

Bedoel je dat voor als er geen volgende pagina is?


Ja

 

16 minuten geleden, Ray zei:

Nooit geweten maar in deze versie zit een knop rechts onderaan om naar boven te gaan.


Niet als ik IPS Standaard als thema selecteer. En dat vind ik tot nu toe wel de meest prettige skin om mee te werken, zeker op de telefoon. (De anderen zijn trouwens prachtig hoor, hulde voor jullie werk!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werk bij mij gewoon ??

 

Dit op de telefoon gedaan (aifoon...)

pagina 1 van dit topic met standaard skin:

 

144DDB27-356F-4A04-9370-98A02CA84E41.png

 

Ik klik op >>

Kom ik netjes bovenaan pagina 3 terecht:

 

948D2DAC-F587-4F20-B4E3-0DEEB68DF61B.png

 

 

En op volgende klikken werkt ook goed.

aangepast door frank_b
Tekst toegevoegd op desktop tikt sneller :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was denk ik niet helemaal duidelijk Frank, ik bedoelde wat anders. De knop 'volgende' werkt bij mij ook normaal als er een opvolgende pagina is. In de oude versie kon je echter de knop 'volgende' in de mobiele skin, mits er geen volgende pagina was, gebruiken om weer bovenaan de pagina te komen. Hetzelfde als waar nu de knop met die 2 "dakjes" voor gebruikt wordt die, zoals Ray aangaf, rechtsonder bij het topic staan.

Daarnaast is die knop met die 2 dakjes (om automatisch bovenaan de pagina te komen) wel in de standaard skin zichtbaar, maar op dit moment niet in de IPS skin (zowel mobiel als op de laptop niet).


Dit betekent dat je in de IPS versie de hele pagina naar boven moet scrollen, ten eerste omdat het op de oude manier (knop 'volgende' gebruiken) niet meer werkt en ten tweede omdat de knop met de dakjes niet in de skin weergegeven wordt. En dat scrollen werkt op de telefoon juist weer verre van ideaal.

 

 Screenshot_20181026-165906_Firefox.thumb.jpg.06566873ce2cb7a3e125b5e6d6e02670.jpgScreenshot_20181026-165849_Firefox.thumb.jpg.49f1d3cf5f22434bab975055087cd0fb.jpg

 

 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah Nijn,

 

Klopt inderdaad die zit niet op de standaard skin, apart. Zal eens vragen aan IPB. 

 

De oude (nu nieuwe) Red Pro heeft het ook maar dan heel klein aan de linker onderkant.  2 rode dakjes, maar standaard niks nada zip.

Tja onze VFROC skins zijn natuurlijk ook veel mooier ?  maar ik schiet wel een ticket in. 

 

5CE6A08A-3113-478D-BA8B-D6E3779B7626.png

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Webmaster,

In de vorige versie klikte ik altijd op de laatste bladzijde van een voor mij nieuw onderwerp. Dan kreeg ik de voor mij nieuwe tekst te zien.

Nu lukt mij dat niet. Als ik bij ongelezen inhoud kies voor een voor mij interessant onderwerp kom ik uit op de eerste pagina en moet dan op de laatste pagina klikken om te komen voor de voor mij nieuwe tekst. Of is er een andere methode om direct bij de laatste pagina van de voor mij ongelezen berichten te komen?

Met VFRiendelijke groeten

L Coudert

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, L Coudert zei:

Dan kreeg ik de voor mij nieuwe tekst te zien.

Nu lukt mij dat niet.

Indien er in een thread een topic is wat je nog niet hebt gelezen, zie je vóór de titel een bolletje.

 

Screenshot_2018-10-27.png.1ab44f7260211b4954e06e3aceff943d.png

Klik erop en het brengt je naar het eerste ongelezen bericht.

 

Klikken op de datum van plaatsing brengt je naar het laatste bericht.

aangepast door PprMkr
dwat -> wat
  • Thanks 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

In een quote staat de naam van de quotee in donker grijs in een donker rood vlak. Om het te lezen moet ik het scherm kantelen of met de mouse over wachten op de pop up.

Daar zou wel een ander kleurtje voor gebruikt kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, PprMkr zei:

Indien er in een thread een topic is wat je nog niet hebt gelezen, zie je vóór de titel een bolletje.

 

plaatje

Klik erop en het brengt je naar het eerste ongelezen bericht.

 

Klikken op de datum van plaatsing brengt je naar het laatste bericht.

 

Weer gejat voor de FAQ :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is die er inderdaad niet, het is echt op postings gericht.

Maar ik moet me ook nog verder verdiepen, er komen steeds meer functies naar boven en ik kan ook dingen zelf aanmaken. Ik gooi hem even op het lijstje misschien kan ik er wat mee.

 

   

Ik pas de eerste posting aan met punten, controleer die of je bevinden er al instaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...