Ga naar inhoud

frankem’s VFR vtec


frankem
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 2-1-2019 om 13:06, frankem zei:

De dip bij 5000 rpm is verdwenen, bij lage lage snelheden op rotondes e.d. bokt 'ie ook niet meer. Ik had niks gedaan aan het stationair toerental, maar daar heb ik ook geen problemen mee gehad. Al met al ben ik tevreden :crossy:

Stationair toerental zou toch echt 300-500 rpm moeten zakken. Heb je ergens een vacuum lek? Of defecte Scottoiler ofzo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vacuüm slangetje van de flapper ook goed afgedicht? 

Het mooiste is om na de mods de starter valves te synchroniseren. Hulp nodig?  Dan is de sleuteldag in maart misschien een uitkomst....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, VFRouge zei:

Frankem heeft een Vtec, Daar zit de bevestiging iets anders dan bij jou. Simpele vulbusjes gebruiken is het makkelijks denk ik.

 

@frankem

Manuals mbt de montage en onderdeel informatie kun je hier terug vinden op het forum.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, VFRouge said:

Frankem heeft een Vtec, Daar zit de bevestiging iets anders dan bij jou. Simpele vulbusjes gebruiken is het makkelijks denk ik.

 

Die Vtec koffers+rek waren ook niet standaard op mijn RC36/2 :schater:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-1-2019 om 15:50, Eric zei:

Vacuüm slangetje van de flapper ook goed afgedicht? 

Het mooiste is om na de mods de starter valves te synchroniseren. Hulp nodig?  Dan is de sleuteldag in maart misschien een uitkomst....

Ja die heb ik afgedicht met een deuvel en tiewrap.

SV’s synchroniseren is wel een goeie. Is de sleuteldag alleen voor leden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Eric said:

Sleuteldagen zijn voor iedereen toegankelijk. Dus ook voor niet-leden. 

 

 

 

Ook voor VFR's zonder R

 

phoca_thumb_l_IMG_4731%20(Custom).JPG

 

 

Of waar de F een T is..... (wel goed zoeken)

 

phoca_thumb_l_DSC_1111.jpg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ja dat is vrij normaal.

Als je tank genoeg benzine bevat en hij valt om dan loopt via de tank be-/ontluchting benzine weg.

Ik denk dat het er uitloopt via 1 van de 3 slangetjes die links ergens in de buurt van je voetstep.

1 is van de overloop voor als je teveel getankt hebt (of wanneer je maximaal getankt hebt en hem daarna in de zon zet), de 2e is van de KVS overloop en de 3e is van de tank be-/ontluchting.

Voor een spiegel adviseer ik contact op te nemen met Garfield (vfrparts.nl).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...