Ga naar inhoud

Tapatalk traag met VFROC-forum


bjauto
 Delen

Aanbevolen berichten

Sinds oktober laadt Tapatalk het forum zeer traag met de tijdlijn-functie.

 

Andere fora waar ik bij ben aangesloten hebben dit niet.

 

Anderen dezelfde ervaring of evt een oplossing?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde ervaring.

Daarnaast zijn voor mij niet alle moderatie tools beschikbaar.

Ik ben daarom overgestapt naar de mobiele versie van de pagina en dat werkt voor mij prima.

 

00EC1497-938D-4F83-9D93-9789FC4C88F6.thumb.png.a596b1f8dd269abed277fe7e267bf20a.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm apart ik zal vanavond ik kijken bij tapatalk support, ik merk inderdaad aan het aantal users dat er steeds meer overgaan naar de mobile versie van het forum, werkt een stuk beter dan in de oude V3 versie.

Deze kijkt echt of je op een telefoon/pad of desktop zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde er net iets over gaan posten ... ik heb dezelfde ervaring.
Ons fijne forum is bij mij ont-zet-tend traag via Tapatalk (Pro versie).

Hoe mooi het nieuwe forum ook is, ik gebruik liever Tapatalk (niet alleen dit forum, alle fora).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm apart ik zal vanavond ik kijken bij tapatalk support, ik merk inderdaad aan het aantal users dat er steeds meer overgaan naar de mobile versie van het forum, werkt een stuk beter dan in de oude V3 versie.
Deze kijkt echt of je op een telefoon/pad of desktop zit
@frank Als het opgelost kan worden zou dat fijn zijn. Zo niet, dan is de optie van de mobiele versie van de site een alternatief.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben helemaal bij met de plugin enz enz.

 

Schermafbeelding 2018-12-05 om 18.59.53.png

 

Maar het zou kunnen IPB heeft alles omgegooid en bij tapatalk zijn ze druk bezig de boel weer in orde te krijgen,

Ik heb een support ticket ingeschoten, eens kijken waar ze mee terug komen.

 

wordt vervolgt.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even gekeken of Tapatalk soms geupdated was op m'n toestel maar dat is niet zo.

Ik draai op de telefoon die ik nu bij me heb Tapatalk Pro 8.0.0 van 28 september.
Dat is de meest recente versie die ik in de Android store zie dus die zal ook wel op m'n andere toestel (ook Android) draaien.

Dus de recente verbetering lijkt dus niet van een update van de Tapatalk app te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...