Ga naar inhoud

voodoo's vintage viffer


voodoo
 Delen

Aanbevolen berichten

Helaas, dat kan ik je niet zeggen.
Ik weet wel dat de ST1100 en 1300 ook verschillen, niet qua aansluiting en de binnenkabel is ook hetzelfde maar de buitenkabel verschilt.
Ik had in werkelijkheid de 100 kabel en heb de buitenkabel iets moeten inkorten.
De aansluiting zal zeer waarschijnlijk wel hetzelfde zijn als die andere 3 ook gelijk zijn maar daar heb je niets aan.
Die van mij waren 3 tientjes voor een gebruikte set dus misschien een gokje waard?

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is wel jammer.

 

Kleine correctie: jammer inderdaad dat het een parallel twin is die ze inderdaad overal induwen. Een spannender keuze had ik ook niet erg gevonden.

aangepast door voodoo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Net de crossrunner weer opgehaald bij de dealer, dit was wat mij betreft de laatste dure beurt voor deze brommert, vanaf nu alleen nog maar het basisonderhoud. Klepspeling geloof ik ondertussen wel. 87.000km and still going strong. 🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Grrrr, ik heb weer eens een dilemma.

Eigenlijk wil ik weer zijspan rijden, ik heb de fi staan waar dat mooi mee zou kunnen, maar (voor zover ik weet) rijden er in NL maar 2 VFR-en met zijspan en is het aanbouwen een lastige en dus dure klus.

Tja, maar even laten bezinken.

 

Als je gaat zoeken op zijspanmotoren en makkelijk aan te bouwen dan kom je bij een bepaald Duits merk uit. En dat is niet helemaal (of eigenlijk helemaal niet) wat ik wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is inderdaad een makkelijk ding om aan te sleutelen, jammer dat het regelmatig moet. 😉

 

Ik heb enige zijspanervaring en ik weet dat mijn rijstijl niet heel goed past bij een Dnepr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Net een rondje op de fi gereden, het viel me op dat tijdens een deel van de rit de voltmeter rond de 16V aangaf. Later zakte dat weer terug naar 13,5V. Is mijn spanningsregelaar aan het overlijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...