Ga naar inhoud

Fluitend het nieuwe jaar in


 Delen

Aanbevolen berichten

Of de motor heeft een keer op zijn zij gelegen en de beugels van de topkuip zijn wat verbogen. Dan sluit het kuipwerk ook niet altijd meer naadloos aan. (Letterlijk én figuurlijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Zojuist de facturen van mijn motor aankopen eens op een rij gelegd. En wat blijkt; in het weekend dat ik de schijfremmen heb gemonteerd, heb ik tevens een RAM mount op/in het balhoofd gemonteerd... Het zal toch niet :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, VFR Jonges said:

Zojuist de facturen van mijn motor aankopen eens op een rij gelegd. En wat blijkt; in het weekend dat ik de schijfremmen heb gemonteerd, heb ik tevens een RAM mount op/in het balhoofd gemonteerd... Het zal toch niet :oops:

Was je balhoofd voor die tijd open aan de bovenkant? Of zat er al een dop op?
Ik zou even het gat een de onderkant van het balhoofd voorzien van een stukkie plakband, en daarmee die potentiële orgelpijp afplakken.
Zou wel een tamelijk krankzinnige oorzaak zijn....... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

_20190214_091156.thumb.JPG.9b8a872660abf544efc6406631e40144.JPG

Hier de boosdoener van de panfluit. Komt heel nauwkeurig, want nadat ik hem had losgedraaid en tijdens het rijden een beetje omhoog of naar beneden schoof, was de fluittoon alleen hoorbaar bij volledig in het balhoofd gedrukte toestand. At last, oorzaak gevonden. :pompom:Bizar. Heb ik weer wat geleerd. Iedereen dank voor het meedenken! 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad bizar want volgens mij rijden er veel meer rond met een RAM mount in de stuurpen.

Maar mooi dat het opgelost is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...