Ga naar inhoud

Tomtom Urban Rider


 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo CasparGTL,

 

Mij onbekend, ik gebruik een Zumo 590 en MyRoute-app Navigatie (op mijn telefoon).

 

Over beide ben ik zeer te spreken. Het grote voordeel van MyRoute-app is dat je de beschikking hebt over de TomTom en Here kaart, dit is wel het betaalde account, maar je kunt ook een proefperiode afsluiten om te kijken of het iets voor je is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen dat je alle riders nog gewoon kunt updaten (maar weet dat niet zeker). Kwestie van op https://www.tomtom.com/nl_nl/drive/maps-services/shop/travel-map/europe/ de eerste twee tekens van het serienummer invullen en je weet het zeker.

 

Echter: zo'n eenmalige update kost 60 euro. Het is zeer de vraag of dat opweegt tegen de economische waarde van je toestel. Als je actuele kaarten belangrijk vindt zou ik eerder je Rider voor bijv 75 euro op MP zetten en een nieuw toestel kopen. Mocht er geen update meer mogelijk zijn kom je in aanmerking voor korting op een nieuw toestel; informeer maar eens bij TT. 

 

Als er via TT geen update meer te krijgen is is er ook géén alternatieve optie. OSM kaarten kunnen NIET in de TomTom.

aangepast door MrGPS
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je. Van Tomtom kreeg ik te horen dat updaten voor mijn Rider niet meer mogelijk is. 

Je hebt natuurlijk gelijk dat zo'n update best duur is. En ik krijg 25% korting bij Tomtom.

Ik zal eens vergelijken met andere merken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog een Nuvi liggen incl lifetime map update en houder voor op motor, voedingskabel.

Waterdicht, zusje van de Zumo 220.

 

Stuur maar pm bij interesse

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...