Ga naar inhoud

Welke mm2 stroomdraad?


sluus
 Delen

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, sluus zei:

 

Ja, ik kan,  als er 1 het begeeft, met de ander verder.

Altijd leuk als iemand net weer een stapje verder gaat :coolsmiley:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel altijd een tweede sr bij me, in het kontje van de motor.
Ik kan mijn sr heel makkelijk en snel vervangen want de mijne hangt, volgens mij naar voorbeeld van VFoRever, onder het balhoofd op de plek waar oorspronkelijk de claxon hangt.
Het paradoxale is nu wel dat ik die tweede sr nooit meer nodig ga hebben omdat de sr in de rijwind heerlijk koel blijft en dus nooit meer kapot gaat ... ;-)

Electrotechnisch gezien zou je met de juiste schakelaars ertussen twee sr's permanent kunnen aansluiten zodat je met het omzetten van een schakelaar kunt wisselen van de ene naar de andere.
Dat kan prima.
Met de sr op de orginele plek kan ik me dat ook nog wel voorstellen want om daar bij te komen moet je toch flink wat meer schroeven dan ik.

Overigens raad ik verder iedereen aan om een Haidie Hodziedok te monteren in plaats van een voltmeter. Met een voltmeter kun je makkelijk over het hoofd zien dat er iets misgaat met je boordspanning, met de fel wit knipperende led van de HH gebeurt je dat zeker niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...