Ga naar inhoud

Opstart Rc24 - 10j stilstand


Kjelly
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik laat het jullie weten binnen ongeveer 2u!

80.000km maar zou niet veel moeten zijn voor een vfr las ik? En altijd goed, normaal bereden geweest. Is er wel aan te zien. Ik post straks wat foto's. Ik moet ze verkleinen aldus vfroc.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blok van mijn vfr heeft nu bijna 100.000 km gelopen en loopt als nieuw. Er zijn mensen met een vfr met veel hogere kilometerstanden. Het motorblok van de vfr is zeer goed en degelijk gebouwd. Bij geregeld onderhoud en vervangen van normale slijtagedelen kan dit blok probleemloos 3 ton en meer draaien, is mijn overtuiging. Afhankelijk van hoe er met de motor gereden is kan de koppeling slijtage vertonen vanaf wat hogere kilometerstanden (korf ingeslagen, koppelingsplaten/-veren versleten), maar dat is prima te reviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het gevoel alleen was het bij mij na een flinke verbouwing.

Mijn zondag gaat ook de goede kant op maar dat is voor een ander topic :coolsmiley:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plan vanaf nu is alle remmen reviseren, benzineleidingen vervangen, koelvloeistof, olie en filter, nieuwe banden, ketting smeren (tandwielen en ketting zijn nog oke), wiellagers controleren, ... maar blij dat hij zo vlot start. En dan langzaamaan beginnen rijden. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...