Ga naar inhoud

Motorvoedingskabel 396 verkeerd geleverd?


 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ook niet ,maar ik wist niet dat dit mij te wachten stond ,het had zomaar een Tom Tom kunnen worden door deze fratsen

 

 

( waarom nu ineens weer een streep hieronder en soms weer schuine letters )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Cock, k heb je afwegingsproces gevolgd, heb zelf ook n 660, komt tzt voor mij ook op dit punt uit. Over dit gedoe met Garmin maar ff overheen stappen. Aansluiten doe je maar 1 keer. Daarna zit de uitdaging in gebruik en functionaliteiten. Succes!

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-2-2019 om 16:28, Cock zei:

Waypoint een mailtje gestuurd ,ik wacht op antwoord ,volgens een ander forum lid heeft hij dezelfde navi met wel een snoer met zekeringhouder 

 

Bij mij zat bij de 396 inderdaad wel een snoer met zekeringhouder. ca. half jaar tot driekwart jaar terug aangeschaft.

 

Mooi dat je van Waypoint een kabel met zekeringhouder krijgt, ik berg mijn extra kabeltje alvast goed op.

aangepast door RoelH
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-2-2019 om 11:57, Cock zei:

( waarom nu ineens weer een streep hieronder en soms weer schuine letters )

 

Omdat die keuze voor “onderstrepen” bij jou is geselecteerd, zie omcirkeld deel op de foto hieronder:

 

 

 

 

C4846584-959B-4CD9-BEF5-606FB438B4FF.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die niet geselecteerd ,dat gaat vanzelf ,net als dat het nu weer goed is

 

en het goede kabeltje is vandaag bezorgd een :thumpup: voor Waypoint

aangepast door Cock
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

de houder en voeding kabel gemonteerd en aangesloten op de optimate laadkabeltje met een contrastekker

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...