Ga naar inhoud

Sleutel en ontmoetingsdag Delft 9 maart a.s.


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

52 minuten geleden, Ray zei:

Hebben we ook al een Fransoos geadopteerd :huh:?

Nope, hij woont daar. Baat een camping uit. Is gewoon 'ne Ollander'.

12 minuten geleden, Smuiger zei:

Ik zie een griepje aankomen ;)

Je gaat me niet alleen laten rijden hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Firefly zei:

Je gaat me niet alleen laten rijden hoor!!

Ik denk dat hij bedoeld dat Michel een "griepje" krijgt om niet te kunnen werken ;)

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

miss dat ik ook effe kom ,kan ik de batterij van de ingebouwde garage opener vervangen ,alleen testen is lastig ,was niet van plan om de garagedeur mee te nemen.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Cock zei:

miss dat ik ook effe kom ,kan ik de batterij van de ingebouwde garage opener vervangen ,alleen testen is lastig ,was niet van plan om de garagedeur mee te nemen.

Flauw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil wel komen, heb eigenlijk het vervangen van de rem- en koppelingsvloeistof nog op de planning staan. Het probleem is dat ik niks zelf kan en ik vind het ook weer een beetje ver gaan om mijn motor en alle vloeistoffen mee te nemen en te hopen dat iemand dat voor me wil doen. Dus mocht het mooi weer zijn, dan rij ik wel even voor de gezelligheid langs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wees maar niet bang... je laat een ander het werk ook niet doen want je kan het prima zelf met de hulp die je hierboven is aangeboden ;)

Sleuteldagen zijn heel leerzaam en er is nog nooit een motor die rijdend is gekomen niet weer rijdend weggegaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...