Ga naar inhoud

Sleutel en ontmoetingsdag Delft 9 maart a.s.


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Ok, ik zal kijken of ik deze week nog aan die spullen kan komen. Iemand een idee welke en vooral hoeveel van die vloeistof ik moet halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

DOT4 en met een halve liter heb je doorgaans genoeg voor verversen en doorspoelen.

Het is een goedkope en heel algemene vloeistof dus je kan het bij elke automateralenzaak en zelfs veel bouwmarkten kopen.

Ook onderweg naar de sleuteldag kan je het nog bij een tankstation meepikken maar daar is het doorgaans erg duur want als je het onderweg koopt dan heb je het echt hard nodig waar ze dankbaar misbruik van maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Houthakker Ik weet niet hoe laat je wilt vertrekken maar misschien kan ik je onderweg oppikken om samen te rijden want ik kom voorbij Veldhoven.

Kan er desnoods een leuke route van maken, doe ik wel vaker maar ik vertrek altijd wel op tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ray zei:

Wees maar niet bang... je laat een ander het werk ook niet doen want je kan het prima zelf met de hulp die je hierboven is aangeboden ;)

Sleuteldagen zijn heel leerzaam en er is nog nooit een motor die rijdend is gekomen niet weer rijdend weggegaan.

 

 

Ook al kostte het wel eens flink wat moeite en is 2 jaar terug mijn net opgebouwde voorvork gekannibaliseerd.  :P

 

Maar remmen en koppeling van nieuwe vloeistof voorzien mag geen probleem zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ray zei:

DOT4 en met een halve liter heb je doorgaans genoeg voor verversen en doorspoelen.

Het is een goedkope en heel algemene vloeistof dus je kan het bij elke automateralenzaak en zelfs veel bouwmarkten kopen.

Ook onderweg naar de sleuteldag kan je het nog bij een tankstation meepikken maar daar is het doorgaans erg duur want als je het onderweg koopt dan heb je het echt hard nodig waar ze dankbaar misbruik van maken.

Ok thanks. Pik ik het wel even bij de Brezan op. Zit daar vlakbij.

 

Ps. Zou ik daar ook een slangetje en spuiten kunnen kopen?

aangepast door berndw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met Houthakker afgesproken om 8 uur bij de carpool in Eersel en vanaf daar gaan we grotendeels binnendoor naar Delft.

Een paar stukjes snelweg om niet te hoeven wachten op een pontje of natte voeten te krijgen, we hebben beide wel een CT maar ik denk dat het "Hollandsch Diep" niet voor niets zo heet en de Nieuwe Maas ook iets te diep is om te waden :scratchchin:

Onderstaand even een plaatje van de route dus als je nog ergens wilt aanhaken dan moeten we dat maar even inplannen.

1602900723_RouteDelft2019.JPG.f7abff558dde0563ebed3f9920d1177f.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, berndw zei:

Ps. Zou ik daar ook een slangetje en spuiten kunnen kopen?

Ik heb nog wel een spuit liggen (zal iemand vast bekend voorkomen :39:) maar ik kan ook een andere optie meenemen.

 

IMG_20190303_155124.jpg.5b3a882a239d5eaf8bd987ed7f4c4153.jpg

aangepast door Ray
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Was zelf ook van plan om rem- en koppelingsvloeistof te vervangen tijdens de sleuteldag.

Dus als je dat pompje / spuitje mee kan nemen a.s. zaterdag: graag! :thumpup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik aan een nieuwe uitlaat toe ben.

Ik ruik uitlaatgassen als ik stilsta en er zitten volgens mij diverse lekken in het systeem.

Graag zou ik bij de sleuteldag geadviseerd worden. Welke types passen? Prijzen etc.

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, VFR_fan zei:

Was zelf ook van plan om rem- en koppelingsvloeistof te vervangen tijdens de sleuteldag.

Dus als je dat pompje / spuitje mee kan nemen a.s. zaterdag: graag! :thumpup:

Ja, zou erg fijn zijn. Ik neem wat steek sleutels en inbussleutels mee. Jis schroevendraaiers heb ik echter niet. Heeft iemand die toevallig, of kan het ook met een kruiskop?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook van plan om te komen maar met de auto. Mijn idee is om alle poetspullen mee te nemen en schades weg te werken bij de motoren van degene die dat willen. Is daar behoefte aan?

 

Uiteraard gratis of tegen een vergoeding die je het zelf waard vindt.

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze zelfs uit Frankrijk komen dan kan ik vanuit duitsland niet achter blijven [emoji3]. Ik ga mijn best doen om er te zijn [emoji106]

Verstuurd vanaf mijn G8441 met Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is zo'n Sleuteldag ook een gelegenheid om NAKS'n van een VTEC 2003 te vervangen? Of is dat meer iets voor een rustiger dag? Ik heb zoiets nog nooit gedaan.

 

Ook zou ik @TimVFR kunnen bijstaan. Er lijken heel wat motoren te komen als ik het zo lees.

Ik zou dan ook mijn detail-spullen mee kunnen nemen in het koekblik. Motoren veilig foamen en wassen en daarna drogen met een 8 pk warme lucht föhn.

Daarna lakdefecten proberen te herstellen. Met zijn tweeën gaat dat veel sneller.

i-3Pn3X22-600x338.jpg

[/IMG]

 

Daarna zou ik dan heel graag bij iemand op bezoek gaan op een andere dag om mijn NAKS'n te vervangen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...