Ga naar inhoud

Spuiten VFR Vtec


TimVFR
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 27-2-2019 om 17:45, TimVFR zei:

 


Want? Deze motor is motorisch, optisch en qua banden en onderhoud echt in topstaat. Alleen de kleur niet. Waarom zou ik dan gaan zoeken naar een andere terwijl ik weet wat ik heb. Tenzij het een vette FI is.

 

 

Als je een speciale vtec (repsol oid) wil hebben is het in mijn optiek beter een originele te hebben dan 1 met namaak kleuren. Verder moet je doen wat je leuk lijkt aan je motor.

 

Technisch in topstaat is fijn, zegt verder niet veel voor een ander 😉 en is ook niet interresant voor de eventueel inruil.

 

Ik ben zelf niet iemand die het uitelijk van de motorfiets belangrijk vind zolang die maar doet wat die moet doen en geen schades heeft(gescheurde kappen en andere storende dingen).

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

500,- is dus via een mannetje..

 

Helaas ken ik geen spuitcabine mannetje.

Heeft iemand een indicatie wat het zou kosten om een Zilvergrijze over te spuiten naar Rood?

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is wrappen evt een optie? Dan heb je meerdere keuzes tav kleur, mat/glans en patroon. En goedkoper en minder definitief dan spuiten. Goede! (bijv. 3M) folie kopen, die is veel bestendiger. Goed inlezen vooraf over tips, truc's en ervaringen en beginnen met n proefstuk. Deze adviezen kreeg ik ook van iemand die het profi doet, k ga t zelf binnenkort uitproberen op n andere motor. Succes met je afweging.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Arthur zei:

Is wrappen evt een optie? Dan heb je meerdere keuzes tav kleur, mat/glans en patroon. En goedkoper en minder definitief dan spuiten. Goede! (bijv. 3M) folie kopen, die is veel bestendiger. Goed inlezen vooraf over tips, truc's en ervaringen en beginnen met n proefstuk. Deze adviezen kreeg ik ook van iemand die het profi doet, k ga t zelf binnenkort uitproberen op n andere motor. Succes met je afweging.

 

Ja dat is zeker een optie.

Ik heb meteen wat mailtjes gestuurd naar wrap bedrijfjes. Maar er zijn er weinig die daarin willen ondersteunen/cursus willen geven.

Ik sta open voor suggesties! Wellicht een forumlid die eea kan uitleggen. Ik zou het graag willen leren.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, TimVFR zei:

Ha. Dit is een vrij oud topic. VFR al 2 jaar niet meer in bezit;)

 

Ik had de zoekfunctie gebruikt naar ervaringen spuitwerk. 

Hoopte dat er meer te vinden was.

 

Echter dat wrappen staat me nu wel aan!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@TimVFR: excuus voor het 'vervuilen' van jouw topic.
@BobbyV: ik ga het dus zelf binnenkort zelf uitproberen. Waarschijnlijk is het handiger, ook voor het overzicht voor het forum en daarmee terugvind-mogelijkheden, om een nieuw topic aan te maken of aan te sluiten bij een bestaand topic over spuiten/opknappen/enz. Als zo'n topic er nog niet is, zal ik dat tzt aanmaken. Als je in de tussentijd vragen hebt, stuur me dan een PM.

Groet,
Arthur

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Arthur zei:

@TimVFR: excuus voor het 'vervuilen' van jouw topic.
@BobbyV: ik ga het dus zelf binnenkort zelf uitproberen. Waarschijnlijk is het handiger, ook voor het overzicht voor het forum en daarmee terugvind-mogelijkheden, om een nieuw topic aan te maken of aan te sluiten bij een bestaand topic over spuiten/opknappen/enz. Als zo'n topic er nog niet is, zal ik dat tzt aanmaken. Als je in de tussentijd vragen hebt, stuur me dan een PM.

Groet,
Arthur

Yes laten we dat doen.

ik ben al kleuren aan het uitzoeken. Haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Arthur zei:

@TimVFR: excuus voor het 'vervuilen' van jouw topic.
@BobbyV: ik ga het dus zelf binnenkort zelf uitproberen. Waarschijnlijk is het handiger, ook voor het overzicht voor het forum en daarmee terugvind-mogelijkheden, om een nieuw topic aan te maken of aan te sluiten bij een bestaand topic over spuiten/opknappen/enz. Als zo'n topic er nog niet is, zal ik dat tzt aanmaken. Als je in de tussentijd vragen hebt, stuur me dan een PM.

Groet,
Arthur

goed plan @Arthur!
wrappen is toch heel wat anders als spuiten, beter apart topic voor aanmaken.
(er is ook wel al het nodige over geschreven)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...