Ga naar inhoud

Spuiten VFR Vtec


TimVFR
 Delen

Aanbevolen berichten

Net gehoord dat meerdere kleuren op 1 kap niet mogelijk is. Wel kappen in verschillende kleuren.

 

oranje vind ik niet helemaal passen bij het karakter vd motor. Ben erg vd grijs, groen en zwart. Dit idee qua kleur heb ik nu.

 

4b07b370c3980b9b9defa915a7b42e3b.jpg&key=d2283c9a130232e41b22fa5cc8a8d89611eb2f7915e46d46134ea430f35a424d

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huh?  2 kleuren op 1 kap kan niet??  Offer more money!!!! :schater:

 

 

 

 

Voor mijn SP2 had ik het Honda RCV scheme in gedachten. Maar Eur 1,350 zwart/zonder factuur was mij iets te gortig.....

aangepast door 748cc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahah. Not about the money. Hij kan 1 dag per week de spuitcabine pakken. Kapwerk met meerdere kleuren kost meer tijd dan 1 dag en is geen opslagruimte voor mijn kapwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan niet ligt op het kerkhof.
Het is alleen een pak meer werk.


Hij kan 1 dag per week de spuitcabine pakken. Kapwerk met meerdere kleuren kost meer tijd dan 1 dag en is geen opslagruimte voor mijn kapwerk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, TimVFR zei:

Hahah. Not about the money. Hij kan 1 dag per week de spuitcabine pakken. Kapwerk met meerdere kleuren kost meer tijd dan 1 dag en is geen opslagruimte voor mijn kapwerk.

Als je in een twee lagensysteem gaat werken kan je dit eenvoudig in een dag realiseren. Kleuren opzetten in basislak, dat is na en half uur zo droog dat je er op kan afplakken voor de tweede kleur en vervolgens blank aflakken.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...