Ga naar inhoud

Forum / Website down geweest


frank_b
 Delen

Aanbevolen berichten

We hebben helaas wat downtime gehad.

 

Er is een nieuwe versie van het forum en ik probeerde mijn testforum alvast van een proefrun te voorzien maar toen liep de boel vast door de hoster.

We werden gelimiteerd omdat onze site teveel cpu/io had, daardoor liep alles nog langer en kon ik het proces ook niet stoppen.

 

Ik ga eens overleggen met de hoster hoe we hier mee moeten omgaan, dit is iig niet handig.

wordt vervolgt excuses voor de overlast, ik had niet verwacht met werk aan ons testforum dat ik de live site zou beïnvloeden, leermoment.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik mooi even tijd om eens wat filmpjes te kijken van een CT waar ze echt mee off-road gaan :39:

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeerde ook bij de site te komen toen het probleempje er was, dacht toen dat het een hosting/hoster-probleem was ;)

 

Was verder echt geen probleem, ik kan best een tijdje zonder forum (als het maar niet te lang is :D, en hoe mooier het weer is hoe langer ik zonder kan :crossy:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is er allemaal niet sneller op geworden of ligt dat aan mij ???

 

Lag aan mij :beer:

 

aangepast door klein
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was al een het kijken maar met een ping van 8ms lijkt het inderdaad aan jou te liggen :P

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat alles weer werkt .het kwam mj goed uit omdat ik gisteren druk aan het klooien was met de nieuwe telefoon .

 

waar nu ook tapalk opgezet is ,maar kan mij niet echt bekoren

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

De site heeft er even uit gelegen, dit probleem lag bij de provider en is vrij snel opgemerkt maar het heeft wel even geduurd voor het opgelost was.

Om 15:51 was het probleem gerapporteerd door het monitoringssysteem en om 16:38 deden de basisfuncties het weer maar het heeft helaas tot 18:20 geduurd tot de MySQL wat nodig is om het forum te laten draaien weer gerepareerd was.

Gelukkig is het forum een extraatje van de club maar toch vervelend.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...