Ga naar inhoud

Droge remdelen; merk of ?


 Delen

Aanbevolen berichten

2 uren geleden, Smuiger zei:

ja he.  dat zijn ze dus echt niet,  tis net Brembo

De TsuBoss schijven voor de RCI zijn een flink stuk goedkoper dan die voor de RCII. Geen idee waarom. Misschien roesten die minder? Het prijsverschil met EBC voor de RCII is 2 tientjes.

Edit: de schijven van de RCI en RCII zijn niet uitwisselbaar.

aangepast door VFoRever
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, VFoRever said:

Alles er in zetten lijkt mij idd een boel werk, maar als als het er eenmaal allemaal in staat is bijhouden dan ook zoveel werk? Het moet toch lukken om met bv twee handige mensen je aanbod in een week(of twee) op de website te zetten? Dit is een oprechte vraag zonder dat ik er verstand van heb of ervaring mee heb. Ik denk dat je meer verkoopt als mensen producten makkelijk online kunnen vinden en bestellen. De vraag is natuurlijk ook of dat is wat je wil. Voor je het weet heb je het druk met doosjes inpakken en verzenden ipv het goed op de banden zetten van motorfietsen:scratchchin:.

Ik heb bijna 6000 motorbanden in mijn webshop staan, en ongeveer 10.000 andere artieken.
Als ik alles wat ik leveren kan in de webshop wil zetten kom ik naar schatting op 150.000 artikelen. En dan moet ik ook nog eens elk jaar de prijzen aanpassen (en voor buitenlandse leveranciers vaker i.v.m. wisselkoersen).
Ik heb het druk zat met sleutelen, de webshop is er bij.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...