Ga naar inhoud

Sleuteldag in Gasselternijveen op 4 mei 2019


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik stel mijn werkplaats en Theo de sputterpan weer ter beschikking voor een gezellige sleutel / ontmoet dag in Gasselternijveen.
Een en ander zal dan plaats vinden op zaterdag 4 mei vanaf 's morgens 9.00 tot 17.00 uur.

 

sleuteldag.jpg

 

Graag even aan melden met vermelding wat je zou willen doen.
Indien mogelijk wat gereedschap mee nemen, ondanks dat ik redelijk voorzien ben is dit niet voldoende voor een groep sleutelaars.
Motorolie (Kroon Expulsa RR 10W40) voor de VFR heb ik beperkt op voorraad, koelvloeistof en remvloeistof ruimschoots.
Afgewerkte vloeistoffen kunnen bij mij achtergelaten worden en worden verantwoord afgevoerd.
Hoewel het nog een poosje duurt ga ik maar vast een lijstje maken. Mocht je in de lijst staan en uiteindelijk toch verhinderd zijn laat het dan even weten, dit in verband met de catering.

 

Aangezien ik naam badges maak is het voor de herkenbaarheid gewenst om naast je forumnaam ook je echte naam te vermelden.

VFRikus

 

  1. Lex - Lex

  2. Ray - Ray

  3. Cock - Cock

  4. Firefly - Jack

  5. Gaatze - Gaatze

  6. Smuiger - Hans

  7. Alfons - Alfons

  8. V4 Rosso - Jeroen

  9. Eric - Eric

10. skippy - Marien

11. Jermen77 - Jeroen

12. s_VFR_b - Sander
13. JWvV -Jan

14. fostar82 - Maarten

15. Klokje = Jeroen

16. Roodrunner - Kars

17. De Ritselaar-Nico

18. RobG -Rob

19. Oscar - Oscar

20. Horstman - Wieger

 

aangepast door VFRikus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van plan te komen maar wel onder voorbehoud omdat ik de 8ste naar Athene ga maar doorgaans ben ik meer van de avond voor vertrek de koffer pakken.

Voor mij hoef je geen naamplaatje te maken want ik doe het bestuursshirt aan en daar staat mijn naam al op :coolsmiley:

Heb ook niets te sleutelen want dat staat vanaf morgen al op de agenda want ik moet wat zaken voor elkaar maken voor de volgende rit :glare:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben van de partij.

Niks te sleutelen, mocht iemand de apparatuur hebben om te synchroniseren dan wil ik daar nog wel graag gebruik van maken. 

 

naamplaatje ben ik kwijtgeraakt denk ik.

 

Groeten Simon Roffelsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, reken maar op mij, kan ik hamburgers keuren. Mijn naamplaatje heb je nog van vorig jaar. Is geen verkeerde zuinigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Simon1975 zei:

naamplaatje ben ik kwijtgeraakt denk ik.

 

Als het goed is wel, die horen hier achter te blijven.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is wel, die horen hier achter te blijven.
VFRikus
Ja klopt maar dat heb je pas in een later stadium gemeld of ingevoerd.
In 2013 of 14 wist ik dat nog niet.
afijn anders een nieuwe.

Groet Simon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn vfr weer in mekaar gezet is, ben ik van de partij 4 mei. Dat is meteen een mooie deadline voor de vfr en mezelf. Ik heb dan hoogstwaarschijnlijk niets te sleutelen, maar lust wel twee broodjes hamburger! Als het niet lukt de vfr rijdend te krijgen; laat ik het tijdig weten.

VFoRever = Bas 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, VFRikus zei:

En hoe heet Firefly volgens de burgerlijke stand?

VFRikus

Sorry, ik dacht dat omdat je mijn naamkaartje nog hebt, je wel kon uitvogelen wie ik ben. Jack Middelburg, maar naar iets dergelijks had MichelDB ook al verwezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,mijn naam is alfons plattel uit apeldoorn,wil graag eens komen kijken,kom smorgens smiddags werken heb dit jaar niets te sleutelen

vriendelijke groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het streelt me dat je denkt dat ik nog weet wie er allemaal geweest zijn, maar ik moet je teleurstellen en dat Boet van Dulmen me nu op het idee brengt dat het Jack moet zijn, helaas ook dat niet.

Het is gewoon gemakzucht dat ik er om vraag, ik geef het toe, :)

VFRikus

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...