Ga naar inhoud

Sleuteldag in Gasselternijveen op 4 mei 2019


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben er wel maar kan helaas niet zo heel lang blijfen in verband met eerst rijles en daarna nog een verjaardag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry mensen ik kan 4 mei helaas niet komen ben dan mijn oom en tante aan het verhuizen veel plezier alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogguh, met goed weer ook van de partij. 1e keer voor mij.. Volgens Vfrever dienen de carburateurs gesyncd te worden. 🙂 Als dat kan, dan graag. 17-18-19 mei ritje naar Westerwald gepland. 

Naam: Gaatze... 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook weer eens bij! In de ochtend, want smiddags moet ik op verjaardag.

 

Mijn 750 loopt wat onregelmatig, ik vermoed dat ik de caburateurs moet synchroniseren. Wat denken jullie?

Filmpje

 

fostar82 - Maarten

aangepast door Fostar82
Link naar reactie
Delen op andere sites

Even afhankelijk van de activiteiten rond het overlijden van Fred,  zijn er behalve Smuiger nog meer liefhebbers die bij de Zaanstreek willen aansluiten zaterdag? 

aangepast door Firefly
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Smuiger zei:

Hoelaat dan wel?

Hangt even af waar we naartoe gaan, Gasseltenijveen stel ik voor 09:00 uur Esso A8, Arnhem e.o. afhankelijk van de uitvaart. 

  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De sleuteldag komt al aardig dicht bij en ik zou dan diegenen die zich nog niet hebben aangemeld, maar dit wel willen doen, willen oproepen dit op korte termijn te doen.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hans en Jack,

 

Als Trudi met de auto naar de camping gaat kan ik om 9.20 uur bij de BP op de A1 zijn.

Rikus ik heb nog een naamkaartje dus je hoeft er geen te maken.

De Ritselaar-----Nico

 

Gr Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...