Ga naar inhoud

Gehoorbescherming i.c.m. headset


Jermen77
 Delen

Aanbevolen berichten

9 hours ago, Garfield said:

Jaaaaa over kwijtraken .... als het kan, neem ze dan in een opvallende kleur !

Ik heb Otoplastieken van Schoonenberg en de mijne zijn transparant. Ze zitten aan een koordje maar daar kunnen ze van losraken. En zodoende heb ik ooit een keer 20 minuten op een besneeuwde parkeerplaats bij Andermatt staan zoeken naar één van de dopjes. Ik had ze toen net een maand dus ik heb fanatiek gezocht tot ik 'm na 20 minuten eindelijk vond !

 

Ik kon het niet laten ... hierbij nog wat sfeerfoto's van die zoektocht ... 🙂

 

1981015242_20180522_150555cropped.thumb.jpg.951a1020f8ef0103df12cb677ffb36da.jpg

 

1918993999_20180522_150701cropped.thumb.jpg.2014d5a46bf12dc4b982a008b5b78e77.jpg

 

300283599_20180522_151014cropped.thumb.jpg.0f3b523d653823437604910a97fa0eaf.jpg

 

 

@Tukker goeie tip over verschillende kleuren voor links en rechts, ga ik bij de volgende set ook doen !

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn maat legde, toen we met enduro-motoren tijdens het Stella Alpina-treffen op 3050m bovenop de Col de Sommelier in de sneeuw stonden, z'n helm en oordoppen op de buddy. Terwijl wij het uitzicht bewonderden en high 5 deden omdat we er eindelijk na jaren hierover praten en plannen maken, eindelijk stonden, zakte zijn motor langzaam met de jiffy weg in de gletschermodder. En hij knipt altijd dat touwtje er af, want dat zit maar in de weg. Dan heeft zoeken geen zin meer. Heeft de rest van de week zonder doppen gereden incl een onvoorziene rit door de Frejus-tunnel. Dat heeft ie nog n paar dagen geweten… Dus inderdaad, bedankt voor de tip, volgende keer gekleurde otoplastieken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik draag ook otoplastieken. Begon ooit voor mijn werk. Ik heb altijd gekozen voor felle kleuren om ze eenvoudig terug te kunnen vinden MOCHTEN ze vallen. In mijn geval heb ik ook het touwtje eraan gelaten (al weet ik dat dit soms los schiet door dat oogje). Het verkleind wederom de kans dat ik er eentje kwijt raak.

 

i-3JfNhwL-XL.jpg

 

Ik heb ook gehoorbescherming van Alpine. Niet de op maat gemaakte, maar de standaard setjes die je kunt kopen.

 

Ik kan in alle oprechtheid zeggen dat de otoplastieken comfortabeler zitten en vooral bij langere ritten plezieriger dragen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...