Ga naar inhoud

Even opletten en goed om te weten


Anton
 Delen

Aanbevolen berichten

Regels zijn oké maar dan moeten ze niet gemaakt worden door geitenwollensokkenfiguren en rubber stoeptegel ouders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

De categorie asociaal is voornamelijk 't niet op je beurt wachten, in de stad zie je ze veel, golfjes gti die links en rechts door 't verkeer knallen en schijt hebben aan rijstroken, rood stoplicht en zebra paden etc. Dat vind ik persoonlijk echt asociaal. 

 

Andere kant, zullen mensen mij ook wel eens asociaal vinden, ik houd nou eenmaal van doorrijden, en pas mij aan aan de situatie, ik zal nooit met een bloedgang door een woonwijk knallen net als tussen de file door, maar als er ruimte is dan zal ik die meestal wel benutten. 

Het is alleen wel zuur als ze je pakken, soms zie ik 't ook gewoon als ik heb al lang geluk gehad en nu een keer peg

 

Als ze maar niet aankomen met zo'n verhaal van dat hardrijden heel gevaarlijk is...bla bla bla zit dagelijks op de weg. Heb diverse rijvaardigheids trainingen gedaan, ook met de auto. Ik besteed ook erg veel aandacht aan de technische staat van m'n voertuigen, dan hoef ik niet de les gelezen te worden, zodra je bij Arnhem de grens over gaat mag je zo hard als je wilt 

 

Als je harder rijd dan de rest zul je zelf moeten anticiperen op wat andere weggebruikers doen, en dus altijd marge inbouwen, dan kan je prima veilig harder rijden dan toegestaan. 

 

 

aangepast door BlackVfr
Soms ben ik te langdradig
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hard rijden is niet zozeer gevaarlijk vanwege de staat van jouw voertuig. En ook niet omdat jij niet zou kunnen rijden.
Hard rijden is gevaarlijk doordat anderen jouw snelheid verkeerd inschatten. En doordat jij met een hogere snelheid iets zal raken als het mis gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt frank, hoewel ik wel 't idee heb dat in Nederland steeds meer mensen rondrijden die hun rijbewijs bij een pakje boter hebben gekregen...

Bij die categorie maakt 't niet zoveel uit hun enige redding is toch al dat de rest van de medeweggebruikers zegmaar wel op let wat hij/zij doet. 

Ik vind 't altijd weer een verademing als ik in Duitsland of Zwitserland/Italië ben daar rijd men in 't algemeen genomen gewoon veel beter

aangepast door BlackVfr
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 23-4-2019 om 09:48, Smuiger zei:

italie?????  echt waar

Noord Italië, kom ik al lang voordat ik m'n rijbewijs had.

Kan je heerlijk rijden, de meeste rijden lekker door ook en met houd er veel meer rekening met motoren 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...