tdmfun Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 (edited) Bij het opruimen kwam ik een koplamp tegen voor een rc36-2. Nu zit hier aan de rechterzijde(links op de foto) een andere lens in. De verticale lijnen lopen door tot aan de bovenkant. Iemand een idee waarom? Er blijkt ook geen stadslicht in te zitten. Uit een ander land? Edited April 27, 2019 by tdmfun Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athome Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 (edited) Uit GB of een ander land waar ze links rijden. Is het wel origineel Honda of een aftermarket variant? Edited April 27, 2019 by Athome Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeFour Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Bij de 750 is toch 1 kant voor dimlicht en een voor grootlicht? Dan moeten de lenzen wel verschillend zijn omdat beide een ander lichtbeeld (verlicht gebied) hebben. Het kan nog steeds een GB set zijn, dat weet ik niet, maar ik verwacht verschillende patronen links en rechts ook bij een NL model. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdmfun Posted April 27, 2019 Author Share Posted April 27, 2019 Volgens mij origineel Honda. Hier een foto van de achterzijde. Vermogens van de lampjes zijn ook anders. Link to comment Share on other sites More sharing options...
klein Posted April 28, 2019 Share Posted April 28, 2019 Even op het nummer gegoogeld is van een model uit Verenigde Staten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
tdmfun Posted April 28, 2019 Author Share Posted April 28, 2019 Dank, ik ga eens kijken hoe de lichtbundel is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V4 Rosso Posted April 28, 2019 Share Posted April 28, 2019 Deze koplampbehuizing is geschikt is voor dubbel dimlicht zoals dat standaard was in de USA. Dimlicht wordt dan ook, net als grootlicht, geschakeld via een relais. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRFlanders Posted April 28, 2019 Share Posted April 28, 2019 Het "Dot" certificaat vooraan links wijst duidelijk naar de USA. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts