Ga naar inhoud

VFR800 rc46 FI probleem - technische hulp gezocht


CKvfr
 Delen

Aanbevolen berichten

Breng hem maar hier heen.  fixen we het samen. Meten is weten.  En wat ik er van zie moet dit probleem goed koop te takelen zijn. Ik heb een garage.  En een verdomt goed soldeer apparatuur 😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2019 om 13:09, sabsteef zei:

Breng hem maar hier heen.  fixen we het samen. Meten is weten.  En wat ik er van zie moet dit probleem goed koop te takelen zijn. Ik heb een garage.  En een verdomt goed soldeer apparatuur 😉

 

Bedankt voor de uitnodiging.  Waar moet ik zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, CKvfr zei:

 

Bedankt voor de uitnodiging.  Waar moet ik zijn?

In Vught. daar heb ik ook een garage.

Voor meer info of een afspraak, stuur mij dan maar een PB.

aangepast door sabsteef
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor het aanbod echter het is voor mij een hele eind rijden (+2u) en zelf heb ik momenteel geen mogelijkheid om de motor te slepen. Mocht dit veranderen dan geef ik je nog een seintje en plaats ik hier een update.

 

Nogmaals bedankt.

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update: Mijn besluit staat nu vast ik verkoop de moto in huidige staat. Geen courage en tijd meer om hier aan te sleutelen... het geld dat ik nog kan recupereren kan ik gebruiken voor mijn andere hobby (nood aan nieuw duikmateriaal).

 

Heeft nieuwe remblokken(voor & achter) / ketting & tandwielset gekregen nog geen 100km geleden.
Start niet momenteel vanwege probleem zoals beschreven in dit topic (FI 8X knipperen).

 

Je krijgt er de originele uitlaat / givi topkoffer bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...