Ga naar inhoud

Roest uitlaat rc24 phase I


mahey
 Delen

Aanbevolen berichten

 

Beste,

Heb heel recent een rc24 (ingeschreven in 1988 maar model 1987 aan wielen, pinkers en uitlaat te zien) in stukken aangeschaft. Vandaag nagekeken of alles erbij is ( bijna helemaal terug ineen gezet), dat lijkt OK op wat rubber en boutjes na. De uitlaat ziet er niet zo fraai uit, het verbindingstuk tussen links en rechts is doorroest en omdat ik bijna geen 2de hands vind op t net veronderstel ik dat dit bij meerdere zo is. Mijn vraag is dus, welke oplossing hebben jullie daarop gevonden?

Hieronder een fototje van nieuwe aanwinst en van het probleem2bd66845ae3c3986dc917e193dd4d975.jpg84305dff7ed4720f2d93dd5105e6831d.jpg

 

Sent from my SM-A320FL using Tapatalk

 

 

 

aangepast door Bazz
dubbel topic verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

PB-tje gestuurd.

Daarnaast : je ziet bij vervangingsuitlaten nog wel eens dat het verbindingsstuk wordt weggelaten, maar dat ga je merken: Met name in de lage en middentoeren heeft hij dan beduidend minder trekkracht. Ik reed hiervoor een RC24-1 en heb toen bij de betreffende vervangingsdempers toch weer een verbindingspijp laten lassen: daar liep hij echt beter mee. 

 

Wubbes

aangepast door Wubbes
informatie toegevoegd
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minutes ago, Wubbes said:

PB-tje gestuurd.

Daarnaast : je ziet bij vervangingsuitlaten nog wel eens dat het verbindingsstuk wordt weggelaten, maar dat ga je merken: Met name in de lage en middentoeren heeft hij dan beduidend minder trekkracht. Ik reed hiervoor een RC24-1 en heb toen bij de betreffende vervangingsdempers toch weer een verbindingspijp laten lassen: daar liep hij echt beter mee. 

 

Wubbes

bedankt voor de info, dat is belangrijk. Ik zie idd dikwijls in de 2dehands dat het gewoon weg gehaald is (ook de nieuwe aftermarket is zonder verbindingspijp) en dat leek me de makkelijkste oplossing. eerst alles eens schoonmaken en dan zien of de rest van demper goed genoeg is om een stuk aan te laten lassen, en dan een lasser vinden. ik heb al de tijd, heb nog een hoop werk om deze rc24 terug op de baan te krijgen. is wel een pak lichter dan mijn rc36-1 dus ik ben echt benieuwd hoe dat rijdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan een paar uitlaten op marktplaats niet al te mooi maar voor 20 euro                      
bedankt!
Idd niet al te mooi en heb liever originele zwarte, ik heb tijd dus ik hou het wel in de gaten of laar die van mij lassen indien nog in OK staat.

Sent from my SM-A320FL using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...