Ga naar inhoud

ECU Firmware VFR 1200F (Manual)


 Delen

Aanbevolen berichten

Mooi werk hoor. En interessante ontwikkeling. Ook ik hik tegen de toerenbegrenzing aan. Voor mijn gevoel knijpt mijn 2015 F niet alleen in de eerste 3 versnellingen tot 5k toeren maar daarboven ook. Als je eens toe bent aan de versie met traction control, dan ben ik wel benieuwd naar het resultaat.

 

grt. Wouter

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Knappe prestatie, eindelijk iemand die het gelukt is. Chapeau.

In mijn Saab heb ik ook een aanpassing laten doen, In de saab wereld zijn er overigens veel personen die eea aan kunnen passen.

Het verbaasde mij dat dit niet was voor de motorfietsen.

 

Even nieuwsgierig, het model 2010 en 2011 heeft een dip in het koppel, rond de 3.000 toeren, heel irritant.

Heb je die er ook uit kunnen halen?

grtz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren bedankt voor de complimenten.

ik wil best mensen van het form helpen. En als hier interesse in is zal ik een lijstje maken van aanpassingen die ik kan uitvoeren.

 

40 minuten geleden, FRankV zei:

Even nieuwsgierig, het model 2010 en 2011 heeft een dip in het koppel, rond de 3.000 toeren, heel irritant.

Heb je die er ook uit kunnen halen?

grtz

 

 

zover ik weet heb ik geen dip meer :)

 

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Roel,

als dit de oude modellen zijn zeker niet. het nieuwe model misschien. maar ik heb er geen, dus ik moet je het antwoord schuldig blijven.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe modellen die tijdens dezelfde periode gebouwd zijn als de 1200f

 

MY 2014 en 15.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de Honda 2013 ecu update in de planning staan, maar ik ben ook wel geïnteresseerd in wat jij eventueel te bieden hebt. Ik heb begrepen dat na de Honda update de restricties van de 1e en 2e versnelling zijn verdwenen, iemand enig idee wat de verschillen onderin dan nog zijn kunnen zijn met de versie die jij hebt? Dat lineaire klinkt wel goed want in z'n twee de bocht uit is nu wel erg onvoorspelbaar als je rond de 4000rpm begint.

 

Wat doet de restrictie van Honda eigenlijk precies, de inspuiting of de ontsteking aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het past de percentage van de inspuiting + throttle aan. ( zover ik kan zien)

ik heb hem niet helemaal uitgezet. Full power in 1 en 2 vind ik maar niets en erg gevaarlijk. 

als ik kijk in de Guhl tune. Zie ik dat hij dit ook niet totaal uitschakelt. (Ook al zegt hij van wel)

 

De motor wordt dan zoals je zelf ook al zegt onvoorspelbaar.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wel geinteresseerd in het uitschakelen van de restrictie, een afspraak bij de dealer duurt op dit moment weken...
Volgens mij heeft FrankV ook wel interesse, misschien iets combineren?

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan altijd kijken wat ik voor je kan doen. wil je langs komen stuur mij even een PB. Ik heb op dit moment alleen best al wat aanvragen liggen voor een andere tune.

iets combineren mag. maar ik ben met met een motor 2 uur bezig. (Het langste duurt het maken van een backup van je huidige motor).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanwege de vele vragen voor aanpassingen die ik krijg via allerlei communicatie middelen,  Heb mijn services aangeboden op het forum Hier

Ik wil er eigelijk niets aan verdienen, maar om mijn tijd en investering terug te verdienen vraag ik een kleine vergoeding. hiermee kan ik dan ook weer kijken of ik andere types ook kan aanpassen. zo helpen we elkaar toch?

 

Met uitzondering van Knalserder, die heeft een life time pass. :) 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...