sabsteef Posted June 7, 2019 Author Share Posted June 7, 2019 Het is Vught. In NB ;-) maar je bent de prima kandidaat Link to comment Share on other sites More sharing options...
knalselder Posted June 7, 2019 Share Posted June 7, 2019 (edited) Dat Vucht is een stukje dichterbij en vooral via veel leukere wegen binnendoor. We spreken via PM wel een keer af voor de volgende weken. Ik heb geen beroepsmatige verplichtingen meer... Edited June 7, 2019 by knalselder 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vfr noob Posted June 7, 2019 Share Posted June 7, 2019 Ben heel benieuwd.... is dit alleen het aanpassen van mappings of kan je ook de restricties van 1ste en 2de versnelling ed aanpassen?Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabsteef Posted June 7, 2019 Author Share Posted June 7, 2019 Ik kan bijna alles los van elkaar aan passen. Maar ik ben geen tuner. Ik heb daar ook geen ambities voor. Ik probeer te leren van ander en dat te hergebruiken. 😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
knalselder Posted June 7, 2019 Share Posted June 7, 2019 Op het forum is alles te vinden. Bij mij zijn alle restricties in de versnellingen verwijderd, ook die op de topsnelheid. Voorts is de toerentalbegrenzer naar 11000 o/m opgeschoven en is de klep in de uitlaat gedesactiveerd zonder foutmelding. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabsteef Posted July 4, 2019 Author Share Posted July 4, 2019 Even een status update(je) vandaag is knalselder langs geweest. Buiten dat we er een gezellige middag van gemaakt hebben. Is het gelukt om de getunede versie van zijn motor fiets te halen Zaterdag ga ik deze versie is bekijken. En testen op die van mij. Ik ben benieuwd. 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabsteef Posted July 5, 2019 Author Share Posted July 5, 2019 (edited) Nou ik kon toch niet wachten, en ik had morgen al weer een andere afspraak. dus vandaag verder gegaan. Eerst even uitgezocht wat er allemaal veranderd is in de nieuwe firmware, en toen alles overgenomen wat ik wilde hebben. limiters van de 1ste 2de versnelling af. ( alleen in hoge toeren) toerental opgehoogd naar 11.000 max snelheid verwijderd ( waarom niet) tune van guhl erbij. Cool fans wat rustiger laten draaien. ( klein tikkie. dan zijn ze niet meer overdreven aanwezig, als ik bij het stoplicht sta) motor van uitlaat uitgeschakeld. ( die hing toch loos te draaien) Plus wat kleine aanpassingen die Honda in de firmware laatste update had zitten ( geen idee maar dacht, neem ik mee. die had ik nog niet) De power commander volledig uitgeschakeld. ( auto tune en mapping) En de firmware geladen. Wat een genot en rust. Maar toch lekker de vaart er in, als je het rechter handje gebruikt. Ik moet er wel aan toevoegen dat ik het idee heb dat mijn Powercommander mapping meer PKs genegeerd. alleen is die in lage toeren lang niet zo rustig. ik ben verkocht en klaar. de PowerCommander gaat waarschijnlijk op Ebay. ik heb nu het echte speelgoed. 😉 #knalselder, bedankt voor de extra info die ik nodig had. ik ga zo nog even Edited July 5, 2019 by sabsteef 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vfr noob Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 Wat goed! Leuk dat het werkt en dat je er van kan genieten ook.Mocht je bij iemand anders een keer wat restricties weg willen halen in de 1 en 2 en eventueel nog wat andere dingetjes dan houd ik me aanbevolen.Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
knalselder Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 Ik had je gewaarschuwd dat hij wat tammer aanvoelt omdat het vermogen lineairder inkomt. Het is maar als je met anderen samen rijdt dat je merkt hoe hard het echt gaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athome Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 Mooi om te lezen dat het gelukt is. En dat zonder de behuizing te slopen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabsteef Posted July 5, 2019 Author Share Posted July 5, 2019 (edited) 36 minuten geleden, vfr noob zei: Wat goed! Leuk dat het werkt en dat je er van kan genieten ook. Mocht je bij iemand anders een keer wat restricties weg willen halen in de 1 en 2 en eventueel nog wat andere dingetjes dan houd ik me aanbevolen. Sent from my iPhone using Tapatalk het kost wel wat tijd. maar ik sta open om leden te helpen hoor. 33 minuten geleden, knalselder zei: Ik had je gewaarschuwd dat hij wat tammer aanvoelt omdat het vermogen lineairder inkomt. Het is maar als je met anderen samen rijdt dat je merkt hoe hard het echt gaat. ik heb niet alles overgenomen. maar je hebt mij gewaarschuwd 😉 11 minuten geleden, Athome zei: Mooi om te lezen dat het gelukt is. En dat zonder de behuizing te slopen? Slopen doen we niet, maar ik begrijp wat je bedoeld 😉 Nee, ik kom niet aan de ECU, ik maak hem niet open en schroef hem niet niet uit de motor. waardoor het uitlezen wel wat langer duurt. zie vorige reacties. Goed werk kost nou eenmaal wat extra tijd Edited July 5, 2019 by sabsteef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted July 5, 2019 Share Posted July 5, 2019 Ik ben zoals gezegd wel benieuwd wat er bij een CT te halen valt Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabsteef Posted July 5, 2019 Author Share Posted July 5, 2019 (edited) Hi ray, volgens mij heb je dezelfde ecu. Maar er is maar 1 manier om er achter te PS. Van de week ga ik eens kijken hoe een CBR werkt. Die werken op dezelfde manier. Alleen is het geheugen kleiner. Mijn collega heeft ook wat wensen. 😅 Edited July 5, 2019 by sabsteef Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Op 5-7-2019 om 23:24, sabsteef zei: Maar er is maar 1 manier om er achter te Als je eens zin en tijd hebt wil ik wel een keer langs komen. Zoals gezegd ben ik wel nieuwsgierig en mooier en/of beter is altijd mooi meegenomen maar echt ontevreden ben ik niet. Het moet voor jou ook hobby blijven en niet op werk gaan lijken Stuur maar een PB of mail als je er tijd in wilt steken of zelf ook nieuwsgierig bent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athome Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Bij mij vorige had ik altijd de wens om onder de 4.000 toeren meer kracht te hebben. Blijkbaar heeft Honda in de tussentijd aan software gesleuteld want bij mijn huidige heb ik die wens niet meer. Deze loopt vanaf stationair veel vloeiender naar hogere toerentallen. De DCT is nog wel voor verbetering vatbaar. Ik merk dat de DCT met 2 personen veel luidruchtiger/rauwer schakelt dan wanneer ik er alleen op rijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts