Eric Posted July 27, 2021 Share Posted July 27, 2021 Haha.... dankjewel Bazz. Ben helemaal gerustgesteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFpiotR Posted July 29, 2021 Share Posted July 29, 2021 Draadloze oplader van SP Connect geïnstalleerd, stroom van de zekering van het dimlicht, massa van de claxon, werkt prima 👌Ik 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubman Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Het is meer, eindelijk geïnstalleerd, want had het al ff liggen Na de Quadlock houder nu ook de voltmeter(houder) geïnstalleerd en hij geef gelukkig een keurige 14.4 aan tijdens rijden. En ik kan ook mijn telefoon van prik voorzien tijdens toertje. Nu nog ff een Gear indicator scoren ergens en die aan de andere kant plaatsen. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firefly Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 GiPro maakt mooie plugandplay indicatoren, maar ik weet niet of jouw brommert gesofisticeerd genoeg is. Ik twijfel al langer of ik er een zal aanschaffen... Aan de andere kant, jij bent technisch en bekwaam genoeg om hem te monteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Denniskee Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Gear Indicators zijn voor ……[emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787][emoji1787]Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubman Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Ja oké Gear indicator niet nodig en er zou een versie moeten zijn voor de FI uit 2001. Zo'n half ding vind ik geen pan, maar wat moet ik dan in de andere kant doen? Nog een voltmeter met USB? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smuiger Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Wel superhandig maar ik kan erg goed zonder. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firefly Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 (edited) Tja, als we alleen aanschaffen wat nodig is... Kan 80% van de mensheid de helft van zijn spullen naar de lommerd brengen. Ik doe al 55 jaar zonder. Edited August 3, 2021 by Firefly Link to comment Share on other sites More sharing options...
Msuited Posted August 3, 2021 Share Posted August 3, 2021 Omdat de bagster beter past op mijn RC36 toch eindelijk maar een tankring tasje aangeschaft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackVfr Posted August 13, 2021 Share Posted August 13, 2021 (edited) Op 3-8-2021 om 09:16, Rubman zei: Het is meer, eindelijk geïnstalleerd, want had het al ff liggen Na de Quadlock houder nu ook de voltmeter(houder) geïnstalleerd. Nu nog ff een Gear indicator scoren ergens en die aan de andere kant plaatsen. Gear indicator heb ik op de 98er ook zitten, vind het persoonlijk erg prettig om soms even snel te kunnen zien of ik er nog eentje terug moet bijvoorbeeld voor de bocht... Zeker als je wel eens een circuit dagje Zandvoort doet bijvoorbeeld. Installatie van een gipro is vrij gemakkelijk op de 800 Edited August 13, 2021 by crossrunner quote ingekort. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Posted August 15, 2021 Share Posted August 15, 2021 Gisteren ontvangen (dinsdag besteld in UK) en gelijk gemonteerd en uitgeprobeerd met een rit van 1,5 uur. Eerste indruk: voelt voor mij stuk comfortabeler; maar hoe het op de echt lange ritten zal zijn moet ik nog ervaren natuurlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted August 19, 2021 Share Posted August 19, 2021 Voor de te koop staande SP2. De oude accu deed het wel, maar was een non-merk van 6+ jaar oud. Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 Cool! Je bent een leuke collectie Italianen aan het opbouwen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cremo Posted August 26, 2021 Share Posted August 26, 2021 Op 15-8-2021 om 10:46, Eric zei: Gisteren ontvangen (dinsdag besteld in UK) en gelijk gemonteerd en uitgeprobeerd met een rit van 1,5 uur. Eerste indruk: voelt voor mij stuk comfortabeler; maar hoe het op de echt lange ritten zal zijn moet ik nog ervaren natuurlijk. Ik had deze inderdaad ook al eens voorbij zien komen! Hoe zijn de ervaringen met het bestellen uit de UK (Brexit-wise gezien)? Zag 'm nu op Ebay staan voor +/- € 65,- (plus nog +/- € 19 aan shipping). Weet jij of hier nog een bedrag aan BTW aan wordt toegevoegd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts