Ga naar inhoud

Het aankopen show-off topic (deel 4)


JeFour
 Delen

Aanbevolen berichten

Echt super mooi @Ed Gnoj

Levert die firma dat ook voor de VTEC dat je weet? Of is dit alleen voor jouw model leverbaar? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een nieuwe Tourmax benzinepomp snort de vfr 750 als vanouds. Gevierd met de aankoop van een rider 550 en eindelijk de custom vfr800 koffers en rek gemonteerd die ik vorig jaar gescoord had op marktplaats.

20220513_121801.jpg

20220513_121835~2.jpg

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, bloc200 said:

Na een nieuwe Tourmax benzinepomp snort de vfr 750 als vanouds. Gevierd met de aankoop van een rider 550 en eindelijk de custom vfr800 koffers en rek gemonteerd die ik vorig jaar gescoord had op marktplaats.

20220513_121801.jpg

20220513_121835~2.jpg

 

 

Ah!  Nog iemand met Vtec koffers op een RC36-2 :thumpup:

 

 

 

9.jpg

 

 

baltic.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom 4 glijpennen in die set?

Niet origineel Honda/Nissin neem ik aan gezien de borg'schroeven' die zijn vervangen door loctite op de glijpennen?

aangepast door V4 Rosso
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-5-2022 om 22:19, 748cc zei:

 

 

Ah!  Nog iemand met Vtec koffers op een RC36-2 :thumpup:

 

 

 

9.jpg

 

 

baltic.jpg

Die setup lijkt wel wat beter gepositioneerd. De mijne zitten redelijk hoog, staan in een wat bizarre hoek als je de motor vanachter bekijkt  en ze zitten tamelijk ver naar achter.

Vuurdoop zal een ritje snelweg zijn wanneer ze gevuld zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, V4 Rosso said:

Waarom 4 glijpennen in die set?

Niet origineel Honda/Nissin neem ik aan gezien de borg'schroeven' die zijn vervangen door loctite op de glijpennen?

Bijna iedereen die met dit soort schroeven werkt is gestopt met die verschrikkelijke dingen. Honda levert (origineel op de latere modellen) daar tegenwoordig rubberen dopjes voor die je er alleen maar in hoeft te drukken. En ook deze voorkomen loslopen en corrosie, met als bijkomend voordeel dat ze heel makkelijk los te maken zijn.
Ze zijn wel (net als bijna alle Honda onderdelen) ontzettend duur. Ik verkoop ze voor € 3,70 per stuk.

Honda originele remklauw rubber afdekdop geleide-pen Blackbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...