Ga naar inhoud

Het aankopen show-off topic (deel 4)


JeFour
 Delen

Aanbevolen berichten

Jongens toch, het is een aankopen show topic. Welke keuzes ik maak behoeft toch geen uitleg? Dan toch maar. Ik koop 1 liter remvloeistof omdat ik meer motoren in de schuur heb staan en ook een ander voertuig aan de buurt is. Ik ben bekend met de beperkte houdbaarheid als de fles eenmaal open is. De keuze van 5.1 ipv 4.0 is overdacht maar zeker geen halszaak voor zoals ik motor rijd.

aangepast door Case
  • Like 6
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kerels. Wat doen jullie met de remmen?

Met standaard Dot 4, 2 personen en volle bepakking, heb ik nog geen beperkingen/problemen ervaren (althans niet bewust).

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 hours ago, Case said:

Jongens toch, het is een aankopen show topic. Welke keuzes ik maak behoeft toch geen uitleg? Dan toch maar. Ik koop 1 liter remvloeistof omdat ik meer motoren in de schuur heb staan en ook een ander voertuig aan de buurt is. Ik ben bekend met de beperkte houdbaarheid als de fles eenmaal open is. De keuze van 5.1 ipv 4.0 is overdacht maar zeker geen halszaak voor zoals ik motor rijd.

Het is niet bedoeld om je ter verantwoording te roepen, maar een afwijkende keuze vraagt (in mijn ogen) om uitleg zodat anderen daar mogelijk ook iets van kunnen leren.
Ik heb mijn bedrijf nu 17 jaar, en voor die tijd was ik ook al ruim 30 jaar met motorfietsen bezig, en ook ik leer nog regelmatig iets bij van anderen.
Dus geen kritiek maar een verzoek om meer informatie.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan nog erger, ik verdien al een kleine 50 jaar mijn kost met auto's onderhouden en repareren en ik leer ook iedere dag nog bij.

En dan niet alleen met nieuwe techniek, maar ook dingen die al jaren bestaan, maar nog nooit mijn pad gekruist hebben.

Af en toe best frustrerend! 😠

VFRikus

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de leercirkel van Maslow zijn jullie dan waarschijnlijk "onbewust bekwaam". En dat is goed, geen frustratie nodig. 👍

  • Like 2
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn aankoop, gewoon maar direct mijn 2e VFR1200. Zit nog te twijfelen of ik de koppelingshendel eraf moet knippen aangezien ik de DCT heb. En eigen zwart maken 😁

20230105_084108.jpg

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Winterpak gekocht (enkele weken geleden al, van een vriend overgenomen).

Voor de doorrijders, dit is echt een aanbeveling!!

a-4-nordkap-2020-jacke.webp

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de aankoop @voodoo. Ziet er goed uit.

 

Had jij dan nog geen winterpak?

Of bedoel je de kwaliteiten van het specifieke merk van de jas op de afbeelding, waarvan het merk een raadsel is? 😂

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...