Ga naar inhoud

Het aankopen show-off topic (deel 4)


JeFour
 Delen

Aanbevolen berichten

21 uren geleden, voodoo zei:

Ik bedoel de specifieke kwaliteit van dit pak. Een merk noemen was wel handig, bij deze:

https://art-for-function.com/SHOP

 

Ziet er mooi uit. Nogmaals gefeliciteerd. Ik had nog nooit van het merk gehoord.
Bijzonder ook die dubbele manchetten in de mouwen. Lijkt me een zeer waterdichte oplossing.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En heerlijk warm ook!

 

Heb je ook het verwarmde vizier gezien op hun website?

Voor als je in februari op de motor naar de Noordkaap wilt.

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
2 uren geleden, Paulus VFR zei:

Ging vnl om de kettingspanner

En laat die er net niet bij zitten.
Die haak is de versteller voor de veervoorspanning van de achterveer van de non-ABS modellen (ABS modellen hadden een hydraulisch verstelbare).
De haaksleutel voor het spannen van de ketting heeft 2 nokjes.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Ray zei:

En laat die er net niet bij zitten.
Die haak is de versteller voor de veervoorspanning van de achterveer van de non-ABS modellen (ABS modellen hadden een hydraulisch verstelbare).
De haaksleutel voor het spannen van de ketting heeft 2 nokjes.

Goed dat je het aangeeft 😂 lekker dan, had die kerel daar specifiek om gevraagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het plan is een week te gaan toeren en onderweg te kamperen. Begin September gaat het gebeuren. Niet geheel onbelangrijk is een flinke tas om alles te vervoeren. Deze tas op MP gekocht. Zijtassen zijn afneembaar. Totaal 90 liter. Ook handig als je een keer moet verhuizen 😂 

20230319_135452.thumb.jpg.b0ba5e38343052238d806930c33fda14.jpg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt haast wel of je ook kunt slapen in die tas!!!

 

Maar waar gaat de reis heen?

  • Like 2
  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, voodoo zei:

Het lijkt haast wel of je ook kunt slapen in die tas!!!

 

Maar waar gaat de reis heen?

Ik had ook al een vouwwagen idee.

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De Crossrunner wat opgesmukt tijdens de wintermaanden. 

Met een nieuwe GIVI topcase, Hepco & Becker side cases  van het C-Bow segment, Wheelstripings geplaatst, Pro Micro tanktas van SW-Motech, Verstelbare EVO footrests van SW-Motech, Off set handlebar risers van SW-Motech en een side stand extension  en nog een setje Denali D3´s aangestuurd door een DialDim controller.

20230319_134639.thumb.jpg.a5680d6882e329c0e8119e28e41b7a28.jpg

 

HIER nog wat extra foto´s een een video wat de DialDim controller doet met de  D3´s als je je richtingaanwijzers gebruikt etc.

Ah ja ...je kan de LED lampen ook nog dimmen (ik rij op 20%  als DRL) en er is nog een tweede circuit voorhanden als je nog een extra paar wil zetten. Dan heb je nog wat meer functies om mee te spelen.😁

aangepast door johnjeep
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, voodoo zei:

Het lijkt haast wel of je ook kunt slapen in die tas!!!

 

Maar waar gaat de reis heen?

Plan is de route des grande alpes te gaan rijden. Ik ben nog veel aan het lezen over verschillende routes en wat ik wil zien. Gelukkig staat er veel online ook op het motorforum. Maar als iemand nog tips heeft 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...