Ga naar inhoud

Het aankopen show-off topic (deel 4)


JeFour
 Delen

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden, Paulus VFR zei:

En dichtbij zo te zien. Ik stuur je een berichtje.

 

Edit: @Veefer ik zie dat je geen berichten kan ontvangen, kan je die optie aanzetten? Ik ben toevallig eind  van de middag in Katwijk voor een bandenwissel dus als je tijd hebt?

 

Ik ben zo vrij geweest een e-mailberichtje voor je te zenden naar Veefer. Ik weet dat hij overdags druk is, maar mogelijk komt het berichtje tijdig door. Ik heb hem gewezen op jouw belangstelling.

 

Succes,

Robert-Jan

  • Like 2
  • Thanks 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Robert-Jan zei:

 

Ik ben zo vrij geweest een e-mailberichtje voor je te zenden naar Veefer. Ik weet dat hij overdags druk is, maar mogelijk komt het berichtje tijdig door. Ik heb hem gewezen op jouw belangstelling.

 

Succes,

Robert-Jan

Bedankt Robert-Jan. We hebben contact 👍

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, Paulus VFR zei:

Bedankt Robert-Jan. We hebben contact 👍

Super! Ik wens jullie goede zaken.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Paulus VFR zei:

Dat is gelukt. Ik ga de koffers Dinsdag ophalen 😃

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd met je aanschaf. Sjiek hoor.

Ben je ook voornemens om de schade te herstellen? Of ga je dat eerst onderzoeken?

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Robert-Jan zei:

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd met je aanschaf. Sjiek hoor.

Ben je ook voornemens om de schade te herstellen? Of ga je dat eerst onderzoeken?

Dank! Zo op het eerste gezicht is het niet te herstellen met een lakstift 😬. Even kijken wat de kosten zijn om zoiets te herstellen. Tips zijn natuurlijk welkom 😉 Maar eerst lekker mee rijden 😎

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met wat verlengde weekends in het vooruitzicht volgende maand gaan we de voorvering zien te upgraden met een progressief verensetje van Wilbers en bijpassende olie.

Ook nog een extra bokje voorzien om de werkzaamheden wat te vergemakkelijken.

20230426_180027 (2).jpg

20230426_184046 (1).jpg

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-4-2023 om 09:51, Paulus VFR zei:

Dank! Zo op het eerste gezicht is het niet te herstellen met een lakstift 😬. Even kijken wat de kosten zijn om zoiets te herstellen. Tips zijn natuurlijk welkom 😉 Maar eerst lekker mee rijden 😎

Ik denk dat wanneer je het voorwerk zelf doet, de prijs van het spuiten zeer scherp kan zijn. Dus reinigen, ontvetten, schuren, schade plamuren, schuren, nog een keer plamuren (plamuur krimpt tijdens droging), nog een keer licht schuren, nogmaals ontvetten, kunststof primer erop.

Foto maken van de koffer en dan verschillende spuiters vragen. Vaak kun je ze een e-mail zenden met je foto’s, zodat ze jou een prijs kunnen communiceren.

Ik schat EUR 150,-.

Alles laten doen zal vermoedelijk rond de EUR 300,- kosten.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vaker andersom @Smuiger
Voorwerken wordt zwaar onderschat en is moeilijker dan spuiten. Veel spuiters doen het dan ook niet (meer) omdat het slechte voorwerk voor een leek pas zichtbaar wordt na het spuiten en krijgt de spuiter vervolgens het verwijt dat het spuitwerk waardeloos is.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 4/26/2023 at 10:01 PM, johnjeep said:

Met wat verlengde weekends in het vooruitzicht volgende maand gaan we de voorvering zien te upgraden met een progressief verensetje van Wilbers en bijpassende olie.

Ook nog een extra bokje voorzien om de werkzaamheden wat te vergemakkelijken.

20230426_180027 (2).jpg

20230426_184046 (1).jpg

Niet om te zeuren, maar dit zijn geen progressieve veren. Dit zijn (net als origineel Honda) tweetraps lineaire veren.
De enige die volledig progressieve veren levert is Hyperpro. En dat zeg ik niet omdat ik Hyperpro-dealer ben, ik verkoop ook andere merken.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, AFS Motorparts said:

Niet om te zeuren, maar dit zijn geen progressieve veren. Dit zijn (net als origineel Honda) tweetraps lineaire veren.
De enige die volledig progressieve veren levert is Hyperpro. En dat zeg ik niet omdat ik Hyperpro-dealer ben, ik verkoop ook andere merken.

Ik schrijf maar wat ik lees. En eigenlijk beter zo want ik was voor lineaire gegaan waren het niet dat deze alleen in de verkorte versie leverbaar zijn.

Tis ook maar om eens uit te proberen, anders laat ik ze wel custom bouwen bij TRP

You are here: Homepathfinder-bg.pngMotorcyclepathfinder-bg.pngHondapathfinder-bg.pngVFR 800X Crossrunner | RC80 / RC94
 
E
 
 
 
 
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...