Jump to content

Het aankopen show-off topic (deel 4)

JeFour
 Share

Recommended Posts

Heeeeeel erg mooi inderdaad 😃. Veel plezier ermee. En succes met de keuzestress nu je 3 VFR’n in de schuur hebt staan …

• Like 2

12 uren geleden, DoughieB zei:

Ik wilde ook zo’n kentekenplaat houder met de tekst “Honda VFR Ownersclub NL”…

Alleen in mijn geval bleek er een hele motor aan te zitten… 🤓

Zo kwam ik ooit aan condoomloze spiegels! 🤣

VFRikus

• Haha 4

Keuzestress?.. Ik noem het extra meer “genieten”. De pret begint natuurlijk al als ik de schuurdeur open, dat ik tegen 3 aan mag kijken waarvan er 2 ooit “jongensdromen” waren geweest… Dan het rijden zelf… Alle 3 verschillend, met ieder een eigen karakter.  Als ik op een van de drie gereden heb, dan heb ik wéér dat moment als ik de schuur weer open doe na het genot wat rijden heet.. 

je kent het wel, dat voldane gevoel ná het rijden, en dán nog eens de schuur open doen om te mogen kijken naar nog 2 VFR’s.. 🤓

Die glimlach is dan zó groot dat ik amper m’n helm af kan krijgen… 😁

• Like 3
  • Haha 3
  • With Stupid 1

1 hour ago, DoughieB said:

Keuzestress?.. Ik noem het extra meer “genieten”. De pret begint natuurlijk al als ik de schuurdeur open, dat ik tegen 3 aan mag kijken waarvan er 2 ooit “jongensdromen” waren geweest… Dan het rijden zelf… Alle 3 verschillend, met ieder een eigen karakter.  Als ik op een van de drie gereden heb, dan heb ik wéér dat moment als ik de schuur weer open doe na het genot wat rijden heet.. 

je kent het wel, dat voldane gevoel ná het rijden, en dán nog eens de schuur open doen om te mogen kijken naar nog 2 VFR’s.. 🤓

Die glimlach is dan zó groot dat ik amper m’n helm af kan krijgen… 😁

Gefeliciteerd, en ik herken het gevoel.
Ik heb dat namelijk ook met mijn 5 Blackbirds..... 😍

• Like 4
  • Haha 1

Ook ik ken het, al is het bij mij maar 1 VFR. Enige wat soms wat lastig is om degene die achterin de garage staat te pakken. Iets extra moeite maar o zo leuk die keuze "stress".

• Like 3

35 minuten geleden, Rooj zei:

Mooi hoor, heb ik ook nog op mijn verlanglijstje maar dan in het wit!

Toch niet voor je 1200 hoop ik, want dat lijkt me niet te passen?

Maar de 1200 heeft een 5-gats wiel, die AndreV nu hebt gekocht heeft, heeft 4 gaten. Past niet.

Edited by voodoo
  • With Stupid 1

Op 25-10-2024 om 07:41, DoughieB zei:

De pret begint natuurlijk al als ik de schuurdeur open, dat ik tegen 3 aan mag kijken waarvan er 2 ooit “jongensdromen” waren geweest…

heb je ook een foto met alledrie? :wub:

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...