Jump to content

Het aankopen show-off topic (deel 4)

JeFour
 Share

Recommended Posts

Nieuw pak van Ixon stuk minder “bulky” dan mijn vorige van Evolution.

IMG_2264.thumb.jpeg.0b3f9289de2b2dbf49720a35f3082a97.jpeg

• Like 7

• 4 weeks later...

Na 90000 km nieuwe bougies.

Motor reed nog prima maar deze zijn denk ik wel uitgevonkt.

20250420_121338.thumb.jpg.9f4cb235cce4d82674c72ca004f31d83.jpg

• Like 3

Oeps, dat denk ik ook wel :thumpup:

• 4 weeks later...
Posted (edited)
51 minuten geleden, skippy zei:

Met dank aan @Robert-Jan onze voorzitter die deze complete kofferset voor een zacht prijsje van de hand deed:

IMG_4599.thumb.jpeg.243162daed0c1f83bee8d6ae1284bafe.jpeg

Mmm, klopt die rode kleur wel 🙃?

Toevallig ook een stator achtergelaten in een van de koffers 😉?

Edited by Case
  • Haha 3

Verschil winning red / italian red is minimaal en helemaal tijdens het rijden valt het niet op😉. Lagen volgens mij al een tijdje te wachten om gemonteerd te worden, kan mij iets van kofferbakhandel herinneren tijdens de algemene ledenvergadering begin dit jaar. Nog net op tijd voor het FredSchoenmakersWeekend dus🤭

• Like 2
  • Haha 2

Netjes hoor Marien :thumpup:

• 2 weeks later...
Posted (edited)

Onder het motto ‘voorkomen is beter dan genezen’ toch maar wat protectors gemonteerd. Eentje waarbij niet door de kuip geboord hoeft te worden en die rechtstreeks op het frame/motorsteun wordt bevestigd. Hoop er vooral ‘omvalschade’ bij lage snelheid mee te voorkomen. 

voor wie ook zoiets zoekt voor de eerste generatie Rc46: ik heb ze bij Thurn motorsport vandaan.

De protectors op de voor-as komen van Amazon maar zijn op veel andere sites eenvoudig te krijgen. 

IMG_4953.jpeg

IMG_4952.jpeg

IMG_4951.jpeg

Edited by Thunderbird
Teipvaut
  • Like 4

Eerder deze week, na lang zoeken, het laatste missende stuk kunnen vinden ... de OEM topkoffer drager ( topkoffer had ik al liggen ).

Vandaag gemonteerd, erg blij mee. Wat gebruikssporen, maar drager is opnieuw in de lak gezet, nieuwe boutjes en moertjes, morgen alleen nog ff de lak polijsten tegen de krassen.

PXL_20250531_105908289.thumb.jpg.474a4f11cefde4ad9880246d70ce7d5f.jpg

• Like 6

Nieuwe - ietswat exclusieve -  botsmuts vorige week opgehaald..

IMG_0491.1.thumb.JPG.04bb3d1e250552e2e28b0623152b1cfc.JPG

Blij mee... Als een soort excuus waarom ik er dit jaar niet bij ben..

• Like 4

On 6/1/2025 at 12:29 AM, Tydirium said:

Eerder deze week, na lang zoeken, het laatste missende stuk kunnen vinden ... de OEM topkoffer drager ( topkoffer had ik al liggen ).

Vandaag gemonteerd, erg blij mee. Wat gebruikssporen, maar drager is opnieuw in de lak gezet, nieuwe boutjes en moertjes, morgen alleen nog ff de lak polijsten tegen de krassen.

PXL_20250531_105908289.thumb.jpg.474a4f11cefde4ad9880246d70ce7d5f.jpg

Oh geinig, ik haal vanmiddag ook zo'n topkoffer op. Wel een lel van een ding (heb ook de koffers) maargoed als je wat verder weg gaat kan je wel mooi wat meenemen.

Dat niet alleen, als hij net zo gunstig gevormd is als de topkoffer van mijn X dan zet je er twee helmen in.

Ik heb de mijne er altijd op, met aan een kant een tas waar alles in zit wat ik onderweg nodig kan zijn en bij een stop past mijn helm er nog naast. Heerlijk!

VFRikus

• Like 1

Posted (edited)
6 uren geleden, Tycho Sta zei:

Oh geinig, ik haal vanmiddag ook zo'n topkoffer op. Wel een lel van een ding (heb ook de koffers) maargoed als je wat verder weg gaat kan je wel mooi wat meenemen.

In een ander topic link naar marktplaats: verkocht (aan jou @Tycho Sta?)

Edited by skippy
  • Like 1

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...