Ga naar inhoud

TT 2019 talud plekje


Simon1975
 Delen

Aanbevolen berichten

Dit jaar eindelijk de kans om naar de TT te gaan.

Omdat ik vaak pas op het laatste moment weet of ik er bij kan zijn, zijn de tribunes nagenoeg al uitverkocht.

Dus nu maar op het Talud.

 

Wie kan mij melden wat een mooi plekje is om te zitten?

Is dat bij het meeuwenmeer aan de kant van hoge heide en Duikersloot? 

tt-plattegrond-2018.png.166b1d7647e1010f7a4f6be262691239.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, Cock said:

Een plekje in de schaduw lijkt mij het beste

Dan zul je een parasol mee moeten nemen.

 

Op de taluds zal het ook rete druk zijn hoor, Meeuwenmeer etc een prima plek. Je kunt in die hele sector vrij rondlopen. Neem zonnehoed en creme mee...

aangepast door 748cc
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, Cock said:

Een plekje in de schaduw lijkt mij het beste

Ik ben bang dat die lastig te vinden zijn:coolsmiley:.

Wel net vernomen dat een vriend VIP kaarten voor de vrijdag heeft dus dan ook maar even voor snoepen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruskenshoek zo ver mogelijk richting Stekkenwal. Daar komen ze bijna op topsnelheid door de Stekkenwal bocht.

Schaduw is misschien op De Bult te vinden. Ook leuk.

Ik zit zelf op de Haarbochttribune; zonder beschutting wordt dat toch heul vaak de verkoeling opzoeken achter de tribune.

Tip: om de wedstrijd goed te kunnen volgen moet je zorgen dat je zicht op een groot scherm hebt.

aangepast door Eric
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Eric zei:

Tip: om de wedstrijd goed te kunnen volgen moet je zorgen dat je zicht op een groot scherm hebt.

Thuisblijven dan maar?:schater:

  • Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja de haarbocht tribune is denk ik ook een van de mooiste plekjes, al is de GT toch iconisch mooi.

We gaan op tijd heen en een mooi plekje zien te bemachtigen.

 

Thuis blijven is geen optie, ben allang blij dat ik heen kan.

Daarna nog even gezellig file rijden en een pitstop langs de weg is ook altijd leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Simon1975 zei:

Ja de haarbocht tribune is denk ik ook een van de mooiste plekjes, al is de GT toch iconisch mooi.

We gaan op tijd heen en een mooi plekje zien te bemachtigen.

 

Heb een jaar of 6 op de GT-tribune mogen zitten; totdat er iets mis ging met kaarten bestellen. Dan kom je er dus gewoon niet meer tussen. Gelukkig nu wel een vaste mooie plek op de Haarbocht. Rechte stuk, Haarbocht en Strubben helemaal te volgen. Erg mooie plek.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Simon1975 zei:

 

Daarna nog even gezellig file rijden en een pitstop langs de weg is ook altijd leuk.

Ze hebben een nieuw verkeersplan waarbij het verkeer naar het noorden makkelijker weg zou moeten komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik had het gelezen,

Maar denk toch dat ik eerst naar het zuiden ga. vroeger altijd bij Hoogeveen langs de snelweg gestaan.

Al is het een beetje lastig kiezen omdat ze nu ook langs het kanaal (bij Smilde) naar Meppel rijden. 

Denk toch dat de snelweg het leukst is bij het tankstation ergens stoppen, vraag is alleen of ik uberhaupt daar kom denk dat ze het Noordelijk gedeelte (incl. Motor P) van het circuit dus langs het kanaal dirigeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ruskenshoek zo ver mogelijk richting Stekkenwal. Daar komen ze bijna op topsnelheid door de Stekkenwal bocht.
Schaduw is misschien op De Bult te vinden. Ook leuk.
Ik zit zelf op de Haarbochttribune; zonder beschutting wordt dat toch heul vaak de verkoeling opzoeken achter de tribune.
Tip: om de wedstrijd goed te kunnen volgen moet je zorgen dat je zicht op een groot scherm hebt.

En op de haartribune zit je dan goed[emoji106] zit er ieder jaar tgv de pitstraat uitgang met vlak voor me een groot scherm[emoji2956]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dit jaar voor het eerst naar de TT. Heb tickets voor op een tribune, dus die zitplaats komt wel goed. Maar hoe vroeg moet je ongeveer aanwezig zijn wil je de grootste drukte mijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8.00 -8.30 uur en dan heb je de motor ook nog redelijk vooraan staan en onder de tribunes is een stand waar je de helm in bewaring kunt geven voor ( vorig jaar tenminste) €2,50 zodat je daar niet mee hoeft te slepen.
Ze gaan er zorgvuldig mee om en je krijgt hem onbeschadigd weer terug[emoji106]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Cyberob said:

Ik ga dit jaar voor het eerst naar de TT. Heb tickets voor op een tribune, dus die zitplaats komt wel goed. Maar hoe vroeg moet je ongeveer aanwezig zijn wil je de grootste drukte mijden?

We even een plankje meenemen voor onder je jiffy. (edit oja ze hebben een betonrand voor je jiffy) zou toch het plankje meenemen.

Ik ben er al lang niet meer geweest maar vraag me af of 08:30 niet een beetje laat is?

allicht zijn nu de verkeersplannen beter dan 20 jaar geleden en ben ik er dus veel te vroeg. ik wil er om 07:00 zijn om de motor parkeren, helm ter bewaring geven en nog een ticket halen voor mijn zoon <15jr. dan  nog drinken en naar het talud lopen ben dus wel even bezig

aangepast door Simon1975
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...