Ga naar inhoud

2500 rpm stationair na tank spuiten


Wackywabbit
 Delen

Aanbevolen berichten

Recent mn nieuwe tank laten spuiten, daarna gewisseld.

Bijzondere is dat de vfr800 2001 nu 2500 rpm blijft lopen stationair. Iemand een idee voor ik alles weer losmaak?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vermoed dat je toch de tank weer moet lichten om te kijken of alles goed aangesloten is. En of er kabels verkeerd liggen of (vacuümslangen) afgekneld zitten. Sensoren onder luchtfilterhuis goed aangesloten? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luchtfilterhuis is niet los geweest, naar zal de boel es lichten vanavond en zien hoe en wat.

Es zien wat ie met de tank omhoog doet.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een klein schroefje wat je alleen via een gat in het frame kan bereiken, dus praktisch uitgesloten.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Miss nu een slangetje klem of daarvoor en daarop afgesteld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdachte nummer 1 bij verhoogd stationair is een vacuüm lek.

Bij de FI zitten de synchronisatieslangetjes op het luchtfilterhuis gestoken om ze af te dichten, daar hoeft er maar een van los te liggen.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

De wax idle unit kan ook zijn blijven hangen. Heeft dan hoogstwaarschijnlijk niks te maken met je sleutelbezigheden, maar kan toevallig op dit moment optreden. je kunt kijken of het mechaniek soepel beweegt/schoon is/niets verbogen of er tussen. Ik zou iig de werking controleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-6-2019 om 09:31, VFRikus zei:

Verdachte nummer 1 bij verhoogd stationair is een vacuüm lek.

Bij de FI zitten de synchronisatieslangetjes op het luchtfilterhuis gestoken om ze af te dichten, daar hoeft er maar een van los te liggen.

VFRikus

Die bedoel ik inderdaad ook

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tank omhoog, probleem weg. Blijkt dat de 2 slangen van vooraan de tank klem liggen tussen tank en filterhuis. Netjes gelegd en nu is toerental zo het hoort. Eerst hoog en dan zakt het naar 1200 oid.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja en nee..

Dit weekend was het even terug, hand rechts onder tank, dikke slang een duwtje en t was weer over. Toch nog es kijken.

Mss zit er wel iets dubbel of gedraaid als de tank plat ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen ervaring met jouw type motor maar heb ooit wel eens hetzelfde meegemaakt. Wat bleek, gaskabel lag verkeerd en dus op spanning. 

Misschien helpt dit je verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...