Ga naar inhoud

VFR800fi ratelend


Timow
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo Vfr lovers,

 

Deze morgen weer klaar om op de baan te gaan met mijn VFR. Ik haal ze uit de schuur zet het contact aan en duw ze naar de straat.

Zo word mijn dochter niet wakker als ik voorbij haar raampje scheur ;)

 

Eens aangekomen op straat zet ik mijn helm op doe mijn handschoenen aan en duw op de starter. Wat blijkt... alle 'cockpit' lichtjes gaan aan en uit. Ik denk 'SHIT' batterij plat?

Ik start opnieuw en hoor in plaats van een lekker bulderend geluid een ratelend getik... Ik denk NEEEEEEEEEEEEEEE mijn arme Viviane!!

 

Ik vermoed dat de starterrelais niet aanslaat? Zijn er mensen die hun vinger op dit probleem kunnen leggen?

 

Mijn dank is wederom zeer groot voor alle feedback.

 

Greetings,

Timow

aangepast door Timow
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou beginnen met de accu doormeten en de laadspanning. Bij een knipperend dashboard moet ik gelijk aan een defecte spanningsregelaar denken. Dus check die vooral. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je startrelais gaat ratelen als er niet genoeg stroom is, de accu is dan behoorlijk leeg.

Op het moment dat je de starter indrukt dan vraagt die een berg stroom en als dat er dan niet is gaan inderdaad de lampjes uitvallen op dat moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja die batterij was al lang aan vervanging toe, ben dan maar een nieuwe gaan halen. Straks even instaleren. En dan hopelijk dat verlossende brullend geluid :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...