robertpet Geplaatst: 7 juli 2019 Delen Geplaatst: 7 juli 2019 Hallo, Ik ben van plan om een vfr1200f te kopen. Hebben jullie ook tips voor mij waar ik op moet letten. Ook weet ik dat het zadel glad is. Hebben jullie daar ook nog tips voor?? Groet, Robert Peters. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sabsteef Geplaatst: 7 juli 2019 Delen Geplaatst: 7 juli 2019 hi robert, ik heb dit jaar mijn 800 verruilt voor een 1200F. mooi apparaat. het zadel is idd het eerste wat je wil gaan verruilen. ik heb dit gedaan door een cover te bestellen. een nieuw zadel was mij te duur. Ik heb er een gehaald die je er gewoon overheen niet. ik heb deze gehaald https://www.ebay.nl/itm/HONDA-VFR-1200-F-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016-ANTISLIP-SEAT-COVER/273045034763?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649 maar hij maakt ze voor dezelfde prijs exact zoals jij hem hebben wil. super tevreden mee. verdere punten waar je op moet letten zijn of de achter demper nog te verstellen is ( onder het zadel zit de verstel knop) en of het onderhoud goed is uitgevoerd. ( algemene staat. hier aan kun je zien of er goed mee om gegaan is.) waar ik extra op gelet heb: Er nog 2 (dezelfde) sleutels aanwezig zijn geen scheurtjes zitten in de kappen zitten. Succes met de aankoop, Sabsteef Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
crossrunner Geplaatst: 7 juli 2019 Delen Geplaatst: 7 juli 2019 Je kunt bij aankoop ook vragen of de terugroepactie aan het cardan al is uitgevoerd. https://www.terugroepactie.info/210116-terugroepactie-honda-vfr1200f-en-vfr1200x Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Paske Geplaatst: 7 juli 2019 Delen Geplaatst: 7 juli 2019 (aangepast) Een extra reden om een seatcover te bestellen, is dat het zadel bij velen scheurt waar het bijna de tank raakt. Dit zijn vrij scherpe hoeken waar het zadel door de bekleding scheurt na meestal een jaar of 3-4. Je hebt de 1e generatie VFR1200F, dat is deze zonder extra knop (tractiecontrole) in de linkse kant van de kuip. En de 2e generatie heeft deze knop dan natuurlijk wel. Alsook heeft de 2e generatie een iets grotere tankinhoud (0,5l dacht ik) en led achterlichten. Ook zou deze iets zuiniger zijn dan de 1e generatie (wie dat wil, koopt dan beter maar een elektrische fiets - ik merk er alvast niks van tov m'n 1e 1200F) Zit er een andere uitlaat op? En krijg je ook de originele uitlaat erbij? Is de contactsleutel(s) niet geplooid of zelfs ingescheurd? Bij onzorgvuldig gebruik tijdens het openen van het zadel, kunnen deze plooien of zelfs beginnen scheuren. Alsook problemen geven om het contactslot te kunnen draaien om de motor gestart te krijgen. De naderende servicebeurten? 12.000 - 24.000 - 36.000 - 48.000...... Zitten een paar dure tussen. Als ik me niet vergis is de 36.000 deze waar normaal nieuwe bougies gestoken dienen te worden. Dit met een regulier onderhoud kan snel oplopen...... 500 - 600€ Mochten er me nog zaken binnen schieten, dan post ik ze wel. 7 juli 2019 aangepast door Paske Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
robertpet Geplaatst: 16 juli 2019 Auteur Delen Geplaatst: 16 juli 2019 Op 7-7-2019 om 16:11, Paske zei: Een extra reden om een seatcover te bestellen, is dat het zadel bij velen scheurt waar het bijna de tank raakt. Dit zijn vrij scherpe hoeken waar het zadel door de bekleding scheurt na meestal een jaar of 3-4. Je hebt de 1e generatie VFR1200F, dat is deze zonder extra knop (tractiecontrole) in de linkse kant van de kuip. En de 2e generatie heeft deze knop dan natuurlijk wel. Alsook heeft de 2e generatie een iets grotere tankinhoud (0,5l dacht ik) en led achterlichten. Ook zou deze iets zuiniger zijn dan de 1e generatie (wie dat wil, koopt dan beter maar een elektrische fiets - ik merk er alvast niks van tov m'n 1e 1200F) Zit er een andere uitlaat op? En krijg je ook de originele uitlaat erbij? Is de contactsleutel(s) niet geplooid of zelfs ingescheurd? Bij onzorgvuldig gebruik tijdens het openen van het zadel, kunnen deze plooien of zelfs beginnen scheuren. Alsook problemen geven om het contactslot te kunnen draaien om de motor gestart te krijgen. De naderende servicebeurten? 12.000 - 24.000 - 36.000 - 48.000...... Zitten een paar dure tussen. Als ik me niet vergis is de 36.000 deze waar normaal nieuwe bougies gestoken dienen te worden. Dit met een regulier onderhoud kan snel oplopen...... 500 - 600€ Mochten er me nog zaken binnen schieten, dan post ik ze wel. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bazz Geplaatst: 18 juli 2019 Delen Geplaatst: 18 juli 2019 @robertpet wat is je bedoeling met deze post? je quote een opmerking maar zet er zelf niets bij? een quote is ook niet nodig als je gelijk na iemand reageert Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten