Ga naar inhoud

Spiegels vfr 1200 f


Longjohn
 Delen

Aanbevolen berichten

Goede morgen,

 

Het scharnierpunt van een van mijn spiegels zit "lossig". Als je de goede scharniert en terug zet dan klikt hij op zijn plaats zonder speling, de ander blijft wat speling houden naar voor en achter. Heeft iemand dit ook gehad en weten te repareren? Er zijn overigens redelijk betaalbare imitatie exemplaren te koop (bij MLM en M parts Eur 99,- tot 209,-) heeft iemand hier ervaring mee, advies is van harte welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie op eBay wel eens Chinese, vollledig zwarte (immitatie?) exemplaren passeren voor minder dan 50 euro. Origineel is en blijft ook tweedehands erg duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er geen ervaring mee, maar waarom zouden dit geen "goede" zijn? Of heb je ze al geprobeerd? De getoonde imitatiespiegels moeten toch scharnieren? Anders kan je niet aan de montagebouten. Als je de real deal wil, zal je originele moeten scoren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste goedkope scharnieren niet (lijkt van wel maar in de reviews blinkt vaak van niet), en in principe hoef ik maar één spiegel. De spiegels op mlm en m partz zijn goedkoper dan origineel en claimen er hetzelfde uit te zien maar zo te merken hebben we nog geen mede vfr rijders die hier gekocht hebben.
En idd als er geen goede ervaringen zijn met imitaties koop ik een originele.

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gezegd, deze moeten wel scharnieren anders kan je ze niet monteren:

 

Replacement-Mirror-Fit-For-2010-2012-2011-10-12-Honda-VFR1200 thumbnail 1

 

Maar origineel blijft de optie met de grootste zekerheid.

aangepast door knalselder
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die imitatie spiegels niet kunnen scharnieren kan je ze bij nader inzien toch wel monteren, maar kan je de bouten nooit vervangen. De prijs van een origineel Honda-onderdeel valt me al bij al nog wel mee (zolang je er maar 1 nodig hebt).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga hem eerst eens los gooien en kijken of ik er nog wat mee kan en dan kijken wat handig is.
Bedankt in ieder geval!

Verstuurd vanaf mijn Nokia 8.1 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig kom ik dit tegen op Ebay. Misschien dat het net het stuk is dat je nodig hebt? De verzendkosten zijn wel overdreven....

 

https://www.benl.ebay.be/itm/Honda-VFR-1200-F-SC63-2010-2012-Mirror-Leg/233289787273?hash=item365127a789:g:9~IAAOSwBJxdLx53

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...