Ga naar inhoud

1991 RC36-1 reanimatie...


VFRPascal
 Delen

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden, VFRPascal zei:

Dus 35-40k/jr?

Vanaf nu wel zo'n beetje.
Ik woon sinds 25 september in Brunssum waarmee mijn woon-werk afstand van 850 meter enkele reis naar 28km is gegaan.
Met de CT zit ik voor dit jaar op bijna 19en dat zijn nog vooral plezier kilometers, dat was al tussen de 15 en 20k/jaar en daar is dan nu het woon-werk bij gekomen wat ik het hele jaar op de motor doe (geen auto).
Ik heb in de tussentijd ook de functie als landelijke clubcoördinator bij de MAG aangenomen waar ik de komende weken mee van start ga en daar verwacht ik ook wel wat kilometers voor te moeten maken.
Maar dat is allerminst een klacht :39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Smuiger zei:

dat doe je met je oren.....

 

Bij mij was het een resonantie bij 4500rpm.  heel irritant.  Ding weg gehaald en nooit last van vuil oid gehad

Ik heb doppies in, en de radio aan... plus een iets luidere uitlaat en snelweg tempo, nee, die hoor ik echt niet. Zit wel lossig dat dingetje.... ook op mijn motor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er vandaag nog eens goed naar gekeken, en ben tot de volgende conclusie gekomen;

 

de originele plug-met-schroefdinges bevestiging blijft klapperen, want teveel speling.

Dus óf boutjes met zelfborgende moertjes monteren ipv de dingesten, óf een stukje dubbelzijdig plakband op het klepje doen voordat je de plugjes erdoor drukt.

 

Ik heb voor het laatste gekozen, zo kan het klepje nog trillen/ bewegen zónder dat het irritant resoneert.

 

Opgelost...... hopelijk

IMG_20201128_115314601.jpg

aangepast door VFRPascal
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Wow...alweer 11000 weergaven en krap 170 posts verder..!

 

Langs deze weg wil ik iedereen bijzonder fijne feestdagen toewensen, en laten we hopen dat 2021 een beter jaar wordt waarin we niet alleen kunnen blijven motorrijden zonder restricties...maar ook onze naasten, familie en vrienden kunnen bezoeken

aangepast door VFRPascal
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vandaag nog even een mooie rit gemaakt in Twente van zo'n 50km.

Frisjes, dat wèl...

 

Starten was weer bidden en smeken, dus één dezer dagen gaan de carbs er nog eens onderuit...ik schijt hier dikke peuken van.

We zitten tóch thuis in 'lock-down', mooie klus om een middagje tijd te doden.

Wordt vervolgd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, VFRPascal zei:

We zitten tóch thuis in 'lock-down

Ik neem aan dat je jezelf en je gezin bedoeld met "we" want ik mag maandag gewoon weer werken :coolsmiley: Net als velen met mij.

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorlopig heb ik nog vakantie, maar daarna wordt verwacht dat ik thuiswerk.

Ik mág van mijn werkgever niet eens naar de zaak, maar ik snap best dat anderen eenvoudigweg gedwongen worden op werk te verschijnen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bouw vuilniswagens dus dat is wat lastig om mee te nemen.
En omdat vuilnis blijft komen en dus opgehaald moet worden kan je zeggen dat ik een essentieel beroep heb.... gelukkig want zo voelt tenminste nog iets een beetje normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...