Ga naar inhoud

Basecamp is de weg kwijt


 Delen

Aanbevolen berichten

Een mens moet wat te dromen over houden dus dacht ik eens een ultieme trip in elkaar te zetten met de gedachte van stel dat je eens alle tijd hebt....

Eerst een grove opzet maken met verschillende secties en dan per sectie detaileren.

De eerste sectie gaat naar de Bodensee. Een speciaal profiel aangemaakt waar alles mag op snelwegen na (dus ook onverhard) en in eerste instantie de kortste route.

De 2e sectie zou naar Monaco gaan en ondanks dat ik het detaileren na de tijd wilde doen was sectie 2 te ver van wat ik in gedachte had en heb het profiel nog eens aangepast door "kortste route" om te zetten naar "bochtig".

Toen heb ik met het elastiekje een punt verplaatst naar een leuk stukje en weer laten lopen wat er lang duurde voor hij weer alles herberekent had.

Nadat hij eindelijk klaar was snapte ik ook waarom he zo lang duurde maar geen idee hoe dit resultaat tot stand is gekomen :blink:

vaag.JPG.72feaf9ce8e960044bd1239bd3d0876e.JPG

 

Bedenk even dat de route van net boven de D van Switserland (Bodensee) naar Monaco gaat en mijn wijziging was waar je dat puntje helemaal links net boven het pijltje zit :tease:

Ik vind het programma nog steeds super maar je moet geen lange stukken maken, deze was ruim 1000km maar nu ruim 5200 :schater:

Ik zoek niet naar antwoorden of oplossingen maar wilde deze vage keuze even delen want hij is wel heel bizar :scratchchin:

aangepast door Arno71
typo in titel aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

De wijzen kwamen uit het oosten: waar is het bij mij dan toch misgegaan?

Even off-topic maar moest toch even je vraag beantwoorden...

De wijzen kwamen uit het oosten, niet de wijzen wonen in het oosten :39:

 

Ik zal even de optie uit zetten :coolsmiley:

aangepast door Ray
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had laatst ook een keer een route waarbij ik vanuit Nijmegen naar Dronten wilde rijden.. Klikte ook eens bochtige wegen aan en toen wilde de BaseCamp mij via Rotterdam sturen.. Bleek dat ik snelwegen en provinciale hoofdwegen o.i.d. vermijden aan had staan. Blijkbaar moet je dan via Rotterdam om het water van de Waal en de Rijn over te steken:tease:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik toevallig ook net met een auto-Garmin: Een route van het deense eiland Rømø naar het duitse Hamburg berekende hij via Nederland en Luxemburg :oops:Bijna 1200 km in plaats van ruim 280 km :087:

Het had in ieder geval iets ermee te maken dat we een landsgens gingen kruisen, nadat wij net in Duitsland waren rekende hij opeens wel goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Kortste en nagenoeg ook snelste weg van huis naar Delft zonder snelwegen... Lijkt mij sterk dat dat via Kleve - Emmerich en dan via Utrecht is.

 

Ik denk dat Basecamp het verschil tussen autowegen en snelwegen ook niet altijd duidelijk heeft.

image.thumb.png.63b42e3994a62e552ff789f58d1b7f52.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

We willen graag een profiel met een motor maar voor A naar B navigatie en bij herberekenen  is het standaard profiel "rijden" toch vaak het beste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...