Ga naar inhoud

Zijkofferset VFR1200 Titanium Blade (code YR 316)


FRankV
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste allen. twee jaar geleden heb ik deze set nieuw gekocht.

 

Gisteren heb ik mijn rode VFR in geruild op een zwarte.

Superblij mee, vooral met de Akropovic uitlaat.

 

Een maartje, dat wel. Mijn zijkoffer past niet boven deze uitlaat.

 

Ik moet dus of de uitlaat laten aanpassen (nog geen idee of dat kan) of de kofferset verkopen.

 

Ik neig naar verkopen van de set, alhoewel ik er verschrikkelijk veel moeite voor heb moeten doen om deze aan te kunnen kopen.

 

Allereerst wil ik ze dan op dit forum aanbieden, uiteraard.

 

 

aangepast door FRankV
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje vreemd want als je de officiële Akra hebt (met de naam geëtst) dan zou het toch echt moeten passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje vreemd want als je de officiële Akra hebt (met de naam geëtst) dan zou het toch echt moeten passen.


Dit is ‘m:

b0053528741438bff065f8f58cc75357.jpg

Grtz



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet de Akra die Honda origineel als optie heeft geleverd want die ziet er zo uit...

honda-vfr1200f-akrapovic-slip-on-exhaust

 

Je kan zien dat deze iets lager hangt.
Ik denk dat je die van jou wel door Mile Pajic in Gendringen kan laten aanpassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een "High Mount" Akra. Spijtig genoeg geraakt je je koffers er niet onder kwijt. Volgens mij maakt Akra deze zelfs niet meer. Enkel nog deze waar je je koffers wel kan monteren.

 

https://www.akrapovic.com/en/moto/product/312/Honda/VFR-1200F/2011/Slip-On-Line-Titanium?brandId=30&modelId=139&yearId=619

 

Deze Akra is inderdaad een gewone "aftermarket". Deze heeft een sticker. Deze van Honda zijn duurder, maar daar is het logo van Akrapovic met een laserstraal in het titanium ingebrand

aangepast door VFRFlanders
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...