Jump to content

VFR 750F RC24 start niet meer

Share

Recommended Posts

58 minuten geleden, Geeke zei:

Brandstofpomp werkt wel met een losse kobel (zie bericht) maar hij draait niet bij het starten lijkt wel. Weet jij of de spanning dan via de spanningsregelaar komt?

Je kan even de slang richting carbunit los halen en kijken of er benzine uitkomt tijdens het starten. Met starten krijg je alleen spanning van accu, daarna neemt sr en stator het over.

Je kan de motor starten zonder sr, als de accu voldoende spanning heeft.

Als het laadsysteem goed is doet de accu daarna vrij weinig behalve weer bijladen. Klopt dat de motor op accu rijden maar dan is er iets kapot.

15 uren geleden, vroembert zei:

Voordat je van alles gaat testen, kijk ook even, of de killswitch wel goed werkt, als deze namelijk geen contact maakt, draait de startmotor wel, maar krijg je geen vonk en doet de brandstofpomp het bij mijn weten ook niet.

Via startknop, activeer je het startrelais, deze bedient ook ontsteking en het brandstof pomprelais.

killswitch heb ik doorgemeten en is ok. Stekker los gehaald van het stekkerblok boven de zekeringen en de juiste pennen gevonden. doorgemeten.

Dus op het startrelais zit ook de ontsteking en de brandstofpomp?  Dan zal ik daar verder gaan zoeken!

Dank je wel.

• Like 1

Share

• Create New...