Ga naar inhoud

Geen vfr's op de Honda demodagen


crossrunner
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik kreeg een mail van Motoport Leeuwarden om mijn favoriete Honda te testen. Helaas zit er geen enkele vfr bij. Zorgelijk!

De Honda Roadshow komt naar Leeuwarden

Kom langs en test zelf je favoriete Honda!

Een proefrit op de Honda van jouw dromen, eindelijk eens zelf Honda’s unieke DCT-technologie ervaren én kennismaken met onze nieuwste modellen: het kan allemaal tijdens de Honda Road Show. 

De Honda Demovloot zal 7 september in een geheel nieuw concept voor je klaar staan bij MotoPort Leeuwarden. Honda ontdekken was nog nooit zo gemakkelijk en vooral leuk!

 

Zorg dat je tijdig reserveert want VOL=VOL!

Let op: Je dient te beschikken over gepaste motorkleding en een geldig motorrijbewijs. Testritten zijn op eigen risico. Neem voor meer informatie contact met ons op.
   
Proefrit reserveren

Test de volgende modellen zelf:

Africa Twin AS DCT

Africa Twin AS DCT

Test deze Africa Twin Adventure Sports DCT 7 september zelf! 

Gold Wing Touring Deluxe

Gold Wing Touring Deluxe

Test deze Gold Wing Touring Deluxe 7 september zelf! 

Fireblade SP1

Fireblade SP1

Test deze Fireblade SP1 op 7 september zelf!

Rebel

Rebel

Test deze Rebel op 7 september zelf!

X-ADV

X-ADV

Test deze X-ADV op 7 september zelf!

Super Cub

Super Cub

Test deze Super Cub op 7 september zelf!

Forza 300

Forza 300

Test deze Forza 300 op 7 september zelf!

 

   
 
 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, crossrunner zei:

Ik kreeg een mail van Motoport Leeuwarden om mijn favoriete Honda te testen. Helaas zit er geen enkele vfr bij. Zorgelijk!

En erg jammer, maar niet heel verrassend helaas......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Recentelijk in Eibergen ook gekeken, en de enige die ik leuk vond was de Africa Twin....

 

Voor de rest weinig interesse na het horen vd prijs, eigenlijk een koopje tov de goldwing prijs...lol

 

 

 

 

 

aangepast door Dial_888
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook al eens rondgekeken voor (misschien) iet anders,

en de X-ADV kon me ergens wel bekoren (nog niet met gereden) voor waar hij slechts zou moeten voor dienen.
Maar de startprijs leek er voor mij al een brug te ver, als je weet dat ik slechts zoveel betaald heb voor m'n restricted VFR1200F op het salon in Brussel.
https://motorcycleconfigurator.nl.honda.be/bikes/x-adv/#/

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Paske zei:

Had ook al eens rondgekeken voor (misschien) iet anders,

en de X-ADV kon me ergens wel bekoren (nog niet met gereden) voor waar hij slechts zou moeten voor dienen.
Maar de startprijs leek er voor mij al een brug te ver, als je weet dat ik slechts zoveel betaald heb voor m'n restricted VFR1200F op het salon in Brussel.
https://motorcycleconfigurator.nl.honda.be/bikes/x-adv/#/

Ik zie het in meerdere productgroepen. De afgelopen 10 jaar zijn verschillende producten erg in prijs omhoog gegaan

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spoeling wordt dun. Honda was met de VFR eigenlijk het enige merk met een fatsoenlijke sport/toer en die is er dus nu ook niet meer.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 hours ago, VFRikus said:

Spoeling wordt dun. Honda was met de VFR eigenlijk het enige merk met een fatsoenlijke sport/toer en die is er dus nu ook niet meer.

VFRikus

Pardon?
BMW heeft meerdere ST-modellen in de R en de K-serie.
Kawasaki heeft de ZZR1400 nog (ook in GT).
Yamaha de FJR1300
En zo zijn en nog vele andere merken/modellen.
Dus om nu te zeggen dat Honda de enige was, is toch echt wat overdreven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...