Ga naar inhoud

KM terugzetten


RobG
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Als het goed is kan ik volgende week weer heel veel heerlijke uurtjes gaan sturen en vele KM maken met een nieuwe blok voor mijn VFR Vtec. De nieuwe blok heeft 28.800 gelopen. Van de oude/kapotte blok houdt ik nog reserve onderdelen over, je weet maar nooit wanneer deze van pas komen.

Maar nu de vraag;

kan ik de KM teller terug zetten naar 0? Zou wel fijn zijn. Hij wordt compleet nagekeken en de kleppen worden gesteld, ook wordt de NAKS nagekeken. 

Ik hoor het graag welke mogelijkheid ik heb om de KM teller terug op 0 te zetten.

 

Mvg Rob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat de motor weer gaat rijden! Persoonlijk zou ik de km laten staan want het is niet zo dat de motor een volledige revisie krijgt met nieuwe kleppen zuigers/veren ketting pakkingen. Ik weet niet of het mogelijk is om dit te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug draaien van KM standen kan bij evt verkoop lijden tot strafrechtelijke vervolging.

 

Het delen van methodes om KM standen te wijzigen willen we niet hier op het forum zien.

Het valt onder het sub “criminele activiteiten” 

Om die reden sluit ik bij deze dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...